| کد مطلب: ۱۱۲۸۰۸۶
لینک کوتاه کپی شد

سامسونگ از نسخه ویژه Galaxy Z Flip6 برای المپیک 2024 پاریس رونمایی کرد

شرکت سامسونگ الکترونیکس، به‌عنوان یکی از شرکای جهانی رقابت‌های المپیک و پارالمپیک، از نسخه ویژه‌ Galaxy Z Flip6 برای ارائه به ورزشکاران حاضر در المپیک 2024 پاریس رونمایی کرد.

سامسونگ از نسخه ویژه Galaxy Z Flip6 برای المپیک 2024 پاریس رونمایی کرد

آرمان ملی آنلاین - نسخه ویژه المپیک Galaxy Z Flip6 مجهز به «هوش مصنوعی گلکسی» (Galaxy AI) بوده و به طور خاص برای تمامی ورزشکارانی که در بازی‌های المپیک و پارالمپیک آتی پاریس 2024 شرکت می‌کنند، طراحی و سفارشی‌سازی شده است. این مدل خاص، میراث بیش از سه دهه پشتیبانی سامسونگ از این رقابت‌ها را ادامه می‌دهد و مجموعه‌ای از فناوری‌های نوآورانه موبایل و اولین‌های هیجان‌انگیزی را با خود به همراه دارد.

نسخه ویژه‌ المپیک 2024 پاریس، اولین نسخه المپیکی است که از Galaxy AI بهره می‌برد. این گوشی برای ارتقای تجربه ورزشکاران در طول بازی‌ها و از لحظه ورودشان به پاریس، طراحی شده است. این مدل جدید، اولین نسخه‌ای است که با مجموعه‌ای کامل از سرویس‌های اختصاصی و اپلیکیشن‌های کاربردی از پیشنصب‌شده ارائه می‌شود. علاوه بر این، برای اولین بار جدیدترین محصول سامسونگ پیش از عرضه رسمی به بازار، در اختیار ورزشکاران قرار می‌گیرد. Galaxy Z Flip6 همچنین به عنوان اولین نسخه المپیکی که نقش مهمی را روی سکوی مخصوص اهدای مدال ایفا می‌کند، در مرکز توجهات بازی‌های المپیک قرار خواهد گرفت.

گوشی جدید مخصوص المپیک سامسونگ، از طراحی جمع‌وجور و چندمنظوره Galaxy Z Flip6 بهره می‌برد و در رنگ زرد چشم‌نوازی عرضه می‌شود که با حلقه‌های المپیک و لوگوی مخصوص پارالمپیک به رنگ طلایی طراحی شده است. برای جذابیت بیشتر گوشی، سامسونگ با خانه مد لوکس مردانه پاریسی به نام «برلوتی» (Berluti) که لباس‌های رسمی تیم فرانسه در مراسم افتتاحیه پاریس 2024 را طراحی کرده، همکاری داشته تا یک قاب مخصوص Flipsuit   برای هر دستگاه بسازد. این قاب از چرم ونیزی (Venezia) ساخته شده و هر کدام دارای یک پتینه منحصربه‌فرد با ترکیب رنگ‌هایی زنده‌ای است که از حلقه‌های المپیک الهام گرفته شده و نمادی از روح المپیک و ارزش‌های حاکم بر این رقابت‌ها است.

استفانی چوی، معاون اجرایی و رییس بخش بازاریابی تجربه موبایل (MX) شرکت سامسونگ در این باره گفت: «برای نزدیک به سه دهه، سامسونگ مرزهای فناوری موبایل را در راستای حمایت از بازی‌های المپیک و پارالمپیک و ورزشکاران آن جابجا کرده است. ما مفتخریم که جدیدترین نوآوری سری Galaxy خود را به ورزشکاران الهام‌بخش پاریس 2024 ارائه دهیم و به آنها فرصتی بدهیم تا قدرت و هوشمندی Galaxy Z Flip6 را حتی قبل از عرضه رسمی به بازار، از نزدیک تجربه کنند. ما مشتاقانه منتظریم ببینیم که چگونه فناوری ما، تجربه ورزشکاران در طول بازی‌ها را متحول می‌کند. این تحول از ایجاد ارتباطات معنادار گرفته تا به اشتراک گذاشتن و ثبت خاطرات ماندگار در پاریس و فراتر از آن اتفاق خواهد افتاد».

 

ارتقای تجربه ورزشکاران در پاریس 2024 با دستگاه‌های مجهز به Galaxy AI

سامسونگ به دلیل اهمیت و نقش حیاتی فناوری Galaxy AI در تحقق دوره جدیدی از ارتباطات، بهره‌وری و خلاقیت روی گوشی‌های هوشمند تصمیم گرفت تا جدیدترین محصول سری گلکسی خود را آن هم پیش از عرضه رسمی به بازار به ورزشکاران حاضر در رقابت‌های پاریس 2024 ارائه دهد. نسخه ویژه المپیک Galaxy Z Flip6 شامل مجموعه‌ای از نوآوری‌های کاربردی برای کمک به ورزشکاران در جهت کشف تجربیات جدید در طول بازی‌ها است. این موارد شامل قابلیت‌های ارتباطی مبتنی بر Galaxy AI هستند که به ورزشکاران از سراسر جهان کمک می‌کند تا به راحتی در پاریس با یکدیگر ارتباط برقرار کنند:

•    ترجمه زنده (Live Translation) تماس‌ها

این قابلیت به صورت مستقیم و لحظه‌ای تماس‌های تلفنی را روی گوشی به 16 زبان مختلف ترجمه می‌کند. بنابراین ورزشکاران می‌توانند به راحتی با استفاده از اپلیکیشن‌های داخلی سامسونگ و برخی برنامه‌های منتخب دیگر، با مراکز تماس مستقیم (هات‌لاین‌ها) المپیک و مخاطبین محلی‌شان به زبان مادری خود تماس بگیرند.

•    مترجم (Interpreter)

این قابلیت به طور لحظه‌ای مکالمات را ترجمه می‌کند و به ورزشکاران اجازه می‌دهد تا با سایر ورزشکاران و شرکت‌کنندگان صحبت کنند. مترجم هوش مصنوعی سامسونگ، در همان حال که کاربران با مخاطبان خود رودررو صحبت می‌کنند، ترجمه زنده مکالمات آن‌ها را روی صفحه گوشی به نمایش می‌گذارد. این نوآوری به لطف صفحه‌نمایش دوگانه منحصربه‌فرد Galaxy Z Flip6 ممکن شده است.

•    مولف (Composer)

این قابلیت با استفاده از کلیدواژه‌های ساده، به ورزشکاران در نوشتن ایمیل و پست‌های شبکه‌های اجتماعی در اپلیکیشن‌های مختلف کمک می‌کند. به طور خاص، Galaxy AI برای اَپ‌های شبکه‌های اجتماعی، لحن محتوای قبلی را تجزیه و تحلیل می‌کند و مطابق آن به ورزشکاران کمک می‌کند تا هیجان خود را در مهیج‌ترین یا احساسی‌ترین لحظات مسابقات به راحتی ابراز کنند.

ورزشکاران همچنین می‌توانند از Galaxy AI در گوشی‌های Galaxy Z Flip6 Olympic Edition برای کمک به آمادگی برای مسابقات، افزایش خلاقیت و ثبت خاطرات به‌یادماندنی خود در رقابت‌های پاریس 2024 استفاده کنند. این قابلیت‌ها شامل موارد زیر است:

•    ثبت حرکات آهسته (Instant Slow-mo)

این قابلیت به ورزشکاران اجازه می‌دهد تا عملکرد خود را در حالت آهسته ضبط کرده، به اشتراک بگذارند و تجزیه و تحلیل کنند. بدین ترتیب، بهبود تکنیک را برای آنها آسان‌تر خواهد کرد.

•    دستیار عکاسی (Photo Assist)

این قابلیت به ورزشکاران کمک می‌کند تا با تغییر اندازه، جابجایی یا حتی حذف اشیاء ناخواسته در هر بار عکاسی، عکس‌های بی‌نقصی ثبت کنند.

 

خدمات و اپلیکیشن‌های داخلی برای تجربه‌ای سرگرم‌کننده از المپیک و پارالمپیک

برای اینکه استفاده از تلفن همراه برای ورزشکاران در پاریس و سایر نقاط آسان‌تر شود، هر نسخه ویژه‌ المپیک Galaxy Z Flip6 همراه با یک سیم‌کارت الکترونیکی (eSIM) دارای 100 گیگابایت دیتای 5G که با همکاری شرکت Orange ارائه می‌شود، به همراه دو سال گارانتی بین‌المللی سامسونگ عرضه خواهد شد. همچنین، برای پیگیری راحت‌تر آخرین برنامه‌های بازی‌ها و تردد آسان در اماکن برگزاری المپیک، چندین اپلیکیشن رسمی کمیته بین‌المللی المپیک (IOC) مانند Athlete 365، Olympic Shop، Paris 2024، اپلیکیشن Transport Accred و خط تلفن مستقیم کمیته بین‌المللی المپیک، به صورت از پیش‌نصب‌شده روی گوشی‌ها در دسترس خواهند بود.

علاوه بر این، از طریق کیف پول سامسونگ (Samsung Wallet)، یک کارت درون‌برنامه‌ای برای دریافت رایگان نوشیدنی از دستگاه‌های خودکار در سراسر دهکده المپیک و پارالمپیک به صورت از پیش‌نصب‌شده روی گوشی وجود خواهد داشت. این سرویس با همکاری دیگر شریک جهانی این رقابت‌ها یعنی شرکت کوکا‌کولا ارائه می‌شود. همچنین، یک کارت دسترسی رایگان و نامحدود برای حمل‌ونقل عمومی، با همکاری سازمان Île-de-France Mobilités (IDFM)، در اختیار ورزشکاران قرار می‌گیرد تا بتوانند به راحتی از شهر پاریس و حومه آن بازدید کنند.

برای اینکه تجربه ورزشکاران از بازی‌های المپیک سرگرم‌کننده‌تر و شخصی‌سازی‌شده باشد، هر Galaxy Z Flip6 Olympic Edition شامل مجموعه‌ای از اپلیکیشن‌های تعاملی با تم پاریس 2024 خواهد شد که عبارتند از:

‌    PinQuest و Galaxy Experience برای جمع‌آوری و تبادل پین‌های فیزیکی و دیجیتالی در طول بازی‌ها

•    Olympic Go! برنامه رسمی بازی‌های المپیک

•    Galaxy Skateboard، یک بازی جدید با حضور Phryges، شخصیت‌های‌ عروسکی نمادین بازی‌های پاریس 2024

به اشتراک‌گذاری لحظات پیروزی از روی سکو به طور مستقیم

ایستادن بر فراز سکو در مراسم اهدای مدال المپیک و پارالمپیک و تحقق رویایی دور و دراز، یکی از احساسی‌ترین و به یادماندنی‌ترین لحظاتی است که یک ورزشکار می‌تواند تجربه کند. از آنجایی که به طور سنتی، تنها رسانه‌های معتبر مجاز به عکاسی از این مراسم هستند و آوردن وسایل شخصی از جمله تلفن همراه برای ورزشکاران ممنوع بوده است، این نما هیچ وقت از طریق لنز دوربین خود ورزشکار ثبت نشده است.

برای اولین بار در تاریخ بازی‌های المپیک و پارالمپیک، سامسونگ در بازی‌های پاریس 2024، گوشی‌های ویژه المپیک Galaxy Z Flip6 را برای استفاده روی سکو در اختیار ورزشکاران قرار خواهد داد. با این کار، آنها می‌توانند از طریق یک سلفی، خاطرات و احساسات خود را ثبت کنند. فناوری سفارشی‌سازی‌شده سامسونگ، سلفی‌های ورزشکاران را بر اساس رشته ورزشی دسته‌بندی و تفکیک می‌کند و آنها را در لحظه بر روی Athlete365 آپلود خواهد کرد. این امر به ورزشکاران امکان می‌دهد تا لحظات نمادین خود را با خانواده و هواداران ذخیره و به اشتراک بگذارند.

جدیدترین گوشی‌های Galaxy Z Flip6 Olympic Edition از تاریخ 12 جولای سال جاری میلادی در غرفه‌های نمایشگاهی المپیک سامسونگ، از جمله شعبه واقع در خیابان 125 شانزه‌لیزه، به نمایش گذاشته خواهد شد. با همکاری کمیته بین‌المللی المپیک (IOC) و کمیته بین‌المللی پارالمپیک (IPC)، ورزشکاران از تاریخ 18 جولای نسخه ویژه‌ المپیک Z Flip6 خود را از سامسونگ تحویل خواهند گرفت.

 

 

 

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار