| کد مطلب: ۱۱۲۷۶۸۵
لینک کوتاه کپی شد

گزارش مجمع‌عمومی عادی سالیانه دهدشت:

تمرکز طرح پتروشیمی دهدشت بر تامین مالی/ ابلاغ به پیمانکار احداث نیروگاه برق خود تأمین

مجمع‌عمومی عادی سالیانه شرکت صنایع پتروشیمی دهدشت در سالن اجتماعات هتل سیمرغ برگزار شد.

تمرکز طرح پتروشیمی دهدشت بر تامین مالی/ ابلاغ به پیمانکار احداث نیروگاه برق خود تأمین

آرمان ملی آنلاین - به گزارش روابط‌عمومی شرکت صنایع پتروشیمی دهدشت، مجمع‌عمومی عادی سالیانه این شرکت، با حضور ارکان مجمع و به ریاست جناب آقای محمدحسن فامیلی و حضور ۸۳.۸۹ درصد سهام‌داران برگزار شد.

مدیر مالی هلدینگ خلیج‌فارس با اشاره به فعالیت‌های صورت‌گرفته در پتروشیمی دهدشت بیان داشت: این شرکت فعالیت‌های مالی منظم و دقیقی دارد.

فامیلی با اشاره به فعالیت‌ها و پیگیری‌های شبانه‌روزی مهندس شکری گفت: ایشان هر لحظه از شبانه‌روز پیگیر مشکلات پروژه هستند که جا دارد از آقای شکری تشکر کنم.

در این مجمع، محمد شکری مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی دهدشت به ارائه گزارشی از دستاوردهای این مجتمع در سال مالی ۱۴۰۲ پرداخت و گفت: این شرکت موفق شد به پیشرفت فیزیکی بیش از ۴۲ درصد  برسد.

وی در ادامه فعالیت‌های انجام شده در بخش‌های حقوقی، مالی و اجرایی پروژه را تشریح کرد و به سؤالات مختلف سهام‌داران پاسخ داد.

مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی دهدشت با تقدیر از حمایت‌های هلدینگ خلیج‌فارس سهام‌دار اصلی پروژه دهدشت بیان داشت: متأسفانه بانک‌های داخلی به تعهدات خود نسبت به پروژه بی‌اعتنایی دارند و امیدوارم هر چه زودتر این مشکل حل شود.

شکری از پایان فرایند برگزاری مناقصه احداث نیروگاه خود تأمین برق این شرکت خبر داد و گفت: پیمانکار آن مشخص شده و به‌زودی شروع بکار می‌کند.

مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی دهدشت همچنین با تشریح آخرین وضعیت پروژه خاطرنشان کرد: با توجه به دیدگاه دکتر علی عسکری و مهندس نشان زاده، مدیران  گروه صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس در خصوص تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام و پیش‌بینی‌های انجام شده، امیدواریم با تأمین مالی بموقع پروژه شاهد پیشرفت مناسب و راه‌اندازی طرح باشیم.

شکری در پایان از زحمات کلیه پرسنل شاغل در طرح تشکر و قدردانی کرد.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار