| کد مطلب: ۱۱۲۷۶۶۷
لینک کوتاه کپی شد

مدیرعامل بانک مسکن در دیدار مدیرعامل هلدینگ فجر انرژی خلیج فارس عنوان کرد:

آمادگی بانک مسکن برای توسعه ساخت و ساز در هاب انرژی کشور

بانک مسکن به عنوان بزرگترین بانک تخصصی کشور، انواع خدمات ویژه در تأمین مالی مسکن، ،ساخت و اجاره را به متقاضیان ارائه می‌کند.

آمادگی بانک مسکن برای توسعه ساخت و ساز در هاب انرژی کشور

آرمان ملی آنلاین - به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا؛ دکتر سید عباس حسینی، مدیرعامل بانک مسکن در دیدار علی زال خانی، مدیرعامل شرکت هلدینگ فجر انرژی خلیج فارس با بیان این مطلب گفت: بانک مسکن بزرگترین لیزینگ کشور در بخش مسکن را در اختیار دارد.

وی با اشاره به اقدامات بانک مسکن در حوزه ساخت و ساز در تهران از آمادگی این بانک برای انجام و توسعه این اقدامات در سایر مناطق کشور خبر داد.

حسینی افزود: در حوزه خدمات کلان نیز بررسی‌های کارشناسی نسبت به بخش‌هایی همچون صادرات، صرافی و بازار سرمایه در حال انجام است که به زودی اجرایی می‌شود.

مدیرعامل بانک مسکن همچنین یادآور شد: در حوزه بانکداری شرکتی در نظر داریم در سریع‌ترین زمان خدمات مورد نیاز را به شرکت‌ها ارائه دهیم.

وی با تاکید بر تلاش کارکنان بانک مسکن در مسیر توسعه و کمک به فعالان اقتصادی کشور گفت: شرکت‌های بزرگ و مادر نقش برجسته‌ای در رشد اقتصادی دارند و بانک مسکن به عنوان بانکی دولتی از این شرکت‌ها حمایت می‌کند.

شرکت هلدینگ فجر انرژی خلیج فارس از بزرگ ترین هلدینگ‌ها در منطقه بندر ماهشهر است که در سال ۱۳۷۷ تاسیس شد و مسئولیت تولید انرژی صنایع پتروشیمی را برعهده دارد.

   

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار