| کد مطلب: ۱۱۲۷۴۰۶
لینک کوتاه کپی شد

رکوردهای پردیس در فرایند تولید و فروش تکمیل شد

شرکت پتروشیمی پردیس در سه ماهه نخست سال جاری با افزایش حدود 15 درصدی در میزان بارگیری محصول به رکورد جدیدی در بارگیری فصلی دست پیدا کرد.

رکوردهای پردیس در فرایند تولید و فروش تکمیل شد
آرمان ملی آنلاین - به گزارش روابط عمومی پتروشیمی پردیس ، فرآیند تولید تا فروش محصول در شرکت پتروشیمی پردیس، زنجیره ای از فعالیت هاست که هر حلقه از آن بر دیگری تأثیر مستقیم دارد.

پتروشیمی پردیس به عنوان بزرگترین تولید کننده اوره در خاورمیانه، روزانه بیش از 10 هزار تن اوره گرانول تولید می کند که با توجه به ظرفیت انبارهای شرکت، تنها امکان انبارش ۲۰ روزه این محصول وجود دارد. حجم بالای تولید و محدودیت در انبارش محصول باعث تغییر در فرآیند فروش و بکارگیری استراتژی فروش هوشمندانه و هدفمند با شناسایی بازارهای جدید و جذاب برای محصول ارزشمند و استراتژیک پردیس شد.

پردیس با در اختیار داشتن خط انتقال و اسکله اختصاصی صادرات محصول اوره، در فصل بهار با بارگیری همزمان دو کشتی و افزایش سرعت بارگیری موفق به ثبت رکورد جدیدی در زمینه بارگیری فصلی شد.

براساس این گزارش، میزان بارگیری محصول در سه ماهه اول سال 1403 به 830 هزار تن رسید که نسبت به مدت مشابه سال قبل 14.8 درصد و نسبت به سال 1401 حدود 17 درصد افزایش داشته است.

 پتروشیمی پردیس بزرگ ترین مجتمع تولید کننده آمونیاک و اوره در خاورمیانه و یکی از بزرگترین تولیدکنندگان این محصولات در سطح جهان با تولید بیش از 5 میلیون تن محصول در سال است

 

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار