| کد مطلب: ۱۱۲۷۳۷۲
لینک کوتاه کپی شد

پارک علم و فناوری خراسان رضوی آماده همکاری دانش بنیان با ذوب آهن اصفهان

رییس پارک علم و فناوری خراسان رضوی با حضور در غرفه ذوب آهن اصفهان در نمایشگاه تخصصی معدن و متالورژی مشهد در نشستی با مسئولین این مجتمع عظیم صنعتی گفت : این پارک علم و فناوری با ۵۵۰ شرکت فعال آمادگی لازم برای همکاری دانش بنیان با ذوب آهن اصفهان در حوزه های مختلف از جمله مواد اولیه و انرژی را دارد .

پارک علم و فناوری خراسان رضوی آماده همکاری دانش بنیان با ذوب آهن اصفهان

آرمان ملی آنلاین - دکتر علی اسماعیلی رییس پارک علم و فناوری خراسان رضوی با اشاره به فعالیت های معدنی ذوب آهن اصفهان در منطقه سنگان افزود : در حوزه مواد اولیه با توجه به تنوع سنگ آهن در کشور ، لازم است جهت استحصال حداکثری مواد آهن دار، مطالعه وبررسی لازم صورت گیرد و فرایندها اصلاح شود که این امر در افزایش بهره وری و ارزش افزوده تاثیر بسیاری دارد.

اسماعیلی اظهار داشت : مدیریت مصرف انرژی که یکی از چالش های اصلی بخش صنعت است، از دیگر زمینه هایی است که پتانسیل بسیاری برای همکاری پارک علم و فناوری خراسان رضوی با ذوب آهن اصفهان دارد .

رییس پارک علم و فناوری خراسان رضوی ، ذوب آهن اصفهان را مجتمع صنعتی بسیار پرافتخاری توصیف کرد که خدمات شایسته و ارزشمندی به صنعت کشورنموده است و افزود : توسعه خطوط ریلی بین شهری و متروی کلان شهرها در حال حاضر به جهت تلاش کارکنان ذوب آهن اصفهان در جهت تولید ریل حاصل شده است .

شایان ذکر است هفدهمین نمایشگاه تخصصی معدن و متالورژی از ۱۲ لغایت ۱۵ تیر ماه سال جاری در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد با حضور شرکت های داخلی و خارجی فعالیت می کند. غرفه ذوب آهن اصفهان در سالن فردوسی این نمایشگاه ،  پذیرای دست اندرکاران ، کارشناسان و فعالان این صنعت است .

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار