| کد مطلب: ۱۱۲۷۳۷۱
لینک کوتاه کپی شد

نماینده مردم خواف و رشتخوار عنوان کرد :

ضرورت همگرایی برای افزایش تولید سنگ آهن درمعدن ققنوس ذوب آهن اصفهان

نماینده مردم خواف و رشتخوار در مجلس شورای اسلامی با حضور در غرفه ذوب آهن اصفهان درنمایشگاه تخصصی معدن و متالورژی مشهد ، با توضیحات مسئولین و کارشناسان حاضر در جریان آخرین دستاوردهای این مجتمع عظیم صنعتی قرار گرفت .

ضرورت همگرایی برای افزایش تولید سنگ آهن درمعدن ققنوس ذوب آهن اصفهان

آرمان ملی آنلاین - امیر توکلی رودی، نماینده مردم خواف و رشتخوار در مجلس شورای اسلامی در این بازدید به خبرنگار ما گفت : پدر و مادر من هر دو بازنشسته ذوب آهن اصفهان هستند و افتخار دارم که عضو این خانواده بزرگ می باشم . ذوب آهن اصفهان به عنوان یک واحد صنعتی پیشرو ، خدمات شایسته ای به صنعت کشور ارائه کرده است و امیدوارم در این منطقه بتوانیم تعامل و همکاری با این مجموعه بزرگ را توسعه بدهیم .  

نماینده مردم خواف و رشتخوار اظهار داشت: ذوب آهن اصفهان به عنوان یکی از مصرف کننده سنگ آهن در سنگان حضور دارد و به تدریج با حل مشکلات ، تولید سنگ آهن برای تامین مواد اولیه این مجتمع بزرگ در معدن ققنوس افزایش می یابد و ما هم هرگونه همکاری لازم را انجام می دهیم .

توکلی گفت: سنگان به لحاظ صنایع استخراجی یکی از نمونه های موفق در ایران و خاورمیانه است و لذا نگاه ویژه ای به جهت صنایع استخراجی و معدنی به این منطقه وجود دارد . با سیاستگذاری مناسب می توان  در راستای توسعه زنجیره فولاد کشور در این منطقه گام های موثرتری برداشت .

وی افزود: ناترازی انرژی  و مسئله آب و همچنین مسائل زیرساختی در حوزه های حمل از جمله مواردی است که می توان با رفع آن از طریق یک نگرش همگرا و همسو در پهنه صنعتی و معدنی سنگان نتایج بسیار خوبی گرفت .

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار