| کد مطلب: ۱۱۲۷۳۵۴
لینک کوتاه کپی شد

معرفی ۹ پروژه برتر حاصل ارزیابی بیش از ۵۰ شرکت

با ارزیابی بیش از ۲۲ شرکت ۹ پروژه از ۸ شرکت، عنوان برتر جایزه بهره‌وری معادن و صنایع معدنی ایران را به خود اختصاص دادند.

معرفی ۹ پروژه برتر حاصل ارزیابی بیش از ۵۰ شرکت

آرمان ملی آنلاین - به گزارش روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران(ایمیدرو)، فرهاد فرشاد دبیر جایزه بهره‌وری معادن و صنایع معدنی ایران در آیین اختتامیه این جایزه ضمن اشاره به تاریخچه این رخداد که از سال ۱۳۹۱ آغاز شد، اهداف این جشنواره را تشویق بنگاه‌ها برای انجام عملیات خودارزیابی و شناسایی نقاط قوت و نواحی قابل بهبود، ایجاد فضای لازم برای تبادل تجربه‌های موفق بنگاه‌ها در زمینه ارتقاء بهره‌وری، ایجاد فضای رقابتی برای ارتقای بهره‌وری؛ و معرفی بنگاه‌های موفق و شناسایی و برجسته کردن موفقیت‌های شرکت ها با استفاده از امکانات رسانه‌ای و ترویجی برشمرد.

وی دهمین دوره جایزه بهره‌وری معادن و صنایع معدنی را با حضور بیش از ۵۰ شرکت بخش معدن و صنایع معدنی به دو بخش ارزیابی شرکت ها و ارزیابی پروژه های بهبود بهره وری تقسیم کرد و گفت: در بخش ارزیابی شرکت ها، این ارزیابی براساس مدل بهره وری معادن و صنایع معدنی ایران انجام شد که در سال ۱۴۰۱ با همکاری دانشگاه تهران براساس الگو برداری از مدلهای تعالی معتبر جهانی، اخذ نظر خبرگان بخش و همچنین بررسی عوامل کلیدی موثر در ارتقای بهره وری، بروزرسانی شد.

فرشاد افزود: بیش از ۵۰ شرکت برای حضور در فرایند ارزیابی سال ۱۴۰۲ثبت نام کردند و سازمان با برگزاری ۱۲ دوره آموزشی (در حدود ۷۰۰۰ نفر ساعت ) مفاهیم مدل جدید را برای نمایندگان شرکت ها و ارزیابان آموزش داد. در ادامه با همکاری بیش از ۱۷۰ ارزیاب، در بخش ارزیابی پروژه های بهبود بهره وری ۵۵ پروژه از ۲۲ شرکت فرایند ارزیابی را اجرایی نمودند و سرانجام ۹ پروژه از ۸ شرکت به عنوان پروژه های برتر سال ۱۴۰۲ انتخاب شدند.

فرشاد مهمترین اتفاق جایزه بهره‌ وری معادن و صنایع معدنی در سال جاری را شرکت در فرایند اعتبار سنجی سازمان ملی بهره‌وری عنوان کرد. دبیر جایزه بهره‌وری معادن و صنایع معدنی ایران ضمن قدردانی از تلاش و زحمات ارکان مختلف این جایزه، اعضا محترم شورای سیاستگذاری، کمیته داوری، کمیته علمی و ارزیابان جایزه که در طی این ده سال در همه شرایط در کنار دبیرخانه بودند زمان اعلام فراخوان ثبت نام جایزه سال ۱۴۰۳ را شنبه آینده اعلام کرد و از همه شرکت های بخش معدن و صنایع معدنی برای پیوستن به جنبش ارتقای بهره وری ۱۴۰۳ دعوت کرد.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار