| کد مطلب: ۱۱۲۷۱۹۲
لینک کوتاه کپی شد

در دهمین همایش جایزه بهره‌وری معادن و صنایع معدنی ایمیدرو ؛

تندیس سیمین جایزه ملی بهره‌وری معدن و صنایع معدنی به ایمپاسکو رسید

مدیرعامل شرکت تهیه و تولید مواد معدنی از دریافت جایزه سیمین بهره‌وری این شرکت در دهمین همایش جایزه بهره‌وری معادن و صنایع معدنی که سالانه توسط ایمیدرو برگزار می‌شود، خبر داد.

تندیس سیمین جایزه ملی بهره‌وری معدن و صنایع معدنی به ایمپاسکو رسید

آرمان ملی آنلاین - به گزارش روابط عمومی ایمپاسکو، خدایار کریم‌نژاد در حاشیه دهمین همایش جایزه بهره‌وری معادن و صنایع معدنی ایمیدرو عنوان کرد: شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران از سال ۹۷ مصادف با ششمین دوره این جایزه بوده، در فرآیند ارزیابی حضور یافته و از دریافت لوح تقدیر در سطح تلاشگران تا سال جاری و دریافت تندیس سیمین در سطح پیشتازان، پیش رفته است.

وی افزود: طی این سال‌ها ایمپاسکو با شرکت در هفتمین دوره موفق به اخذ جایزه سه ستاره سطح پیشروان، در هشتمین دوره جایزه چهار ستاره پیشروان، در نهمین دوره با یک گام بلند و اخذ تندیس برنزین به افتخارات شرکت افزوده شد و در سال جاری نیز در دهمین دوره با ادامه روند پیشرفت چشمگیر و تلاش و همت والای همه کارکنان، ایمپاسکو جایزه سیمین دریافت کرد.

مدیرعامل ایمپاسکو با بیان اینکه طی این سال‌ها در راستای چهار عامل بهره وری اعم از تعهد مدیریت، آموزش، خود ارزیابی و پروژه بهبود گام‌های استوار برداشته‌ایم، تصریح کرد: ایجاد ساختار بهره‌وری و برگزاری منظم ماهانه جلسات کمیته راهبری در کنار پاسخگو بودن مدیران شرکت در قبال اجرای پروژه‌های بهبود از جمله اقداماتی بوده که در این زمینه انجام داده‌ایم.

وی ادامه داد: آموزش و اطلاع رسانی مفاهیم مدل و منطق رادار به بیش از ۱۰۰ نفر از مدیران و کارکنان سطوح مختلف؛ انجام خود ارزیابی سالانه به روش نظام‌مند و تعریف، اولویت و اجرای ۴۵ پروژه بهبود در قالب نقشه راه بهره‌وری طی سه سال گذشته و در نهایت تخصیص بیش از ۱۲۰ میلیارد تومان بودجه برای پشتیبانی از پروژه‌های بهبود حاصل از خود ارزیابی، اقداماتی بوده که ایمپاسکو طی این سال‌ها با جدیت دنبال کرده است.

کریم‌نژاد اضافه کرد: طی سال‌های گذشته به منظور حرکت به سمت تعالی سازمانی و افزایش بهره‌وری، سعی داشته‌ایم تفکر سیستمی را در تمام سطوح شرکت نهادینه و از خرد جمعی در تصمیم‌گیری‌ها استفاده کنیم.

مدیرعامل ایمپاسکو خاطرنشان کرد: افزایش بهره‌وری شرکت‌های معدنی در راستای افزایش سهم معدن از اقتصاد و اقتصاد مبتنی بر معدن به جای نفت است که امیدواریم بر همین اساس با جدیت بیشتری از سوی شرکت‌های معدنی دنبال شود.

لازم به یادآوری است که جایزه بهره‌وری معادن و صنایع معدنی با هدف ضرورت ساماندهی حرکتی نظام‌مند، با تشکیل کارگروه تخصصی بهره‌وری و استفاده از تجربه‌های شرکت‌های پیشرو در زمینه بهره‌وری و تعالی سازمانی، از سال ۱۳۸۹ طراحی و اجرا شده است. هدف از انجام این مطالعه، تعیین امتیاز حاصل از ارزیابی عملکرد در یک مجتمع معدنی و صنعتی بر اساس مدل مورد استفاده در جایزه بهره‌وری معدن و صنایع معدنی تعیین شده است.

دهمین همایش جایزه بهره وری معادن و صنایع معدنی ایران، توسط سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران(ایمیدرو) امروز یکشنبه ۱۷ تیر ماه در سالن همایش‌های ارم برگزار شد.

 

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار