| کد مطلب: ۱۱۲۷۱۷۶
لینک کوتاه کپی شد

قدردانی مدیرعامل بانک ملی ایران از حضور حماسی مردم در انتخابات ریاست جمهوری/ اقتدار نظام با مشارکت ملت در انتخابات محقق شد

دکتر ابوالفضل نجارزاده رئیس شورای هماهنگی بانک های کشور و مدیرعامل بانک ملی ایران از حضور گسترده و پرشور آحاد مردم ولایت‌مدار ایران در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری تقدیر کرد.

قدردانی مدیرعامل بانک ملی ایران از حضور حماسی مردم در انتخابات ریاست جمهوری/ اقتدار نظام با مشارکت ملت در انتخابات محقق شد

آرمان ملی آنلاین - متن پیام تشکر دکتر نجارزاده به مناسبت حضور پرشور مردم در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری به شرح زیر است:

حضور آگاهانه‌ و شورآفرین ملّت بزرگ ایران، در انتخابات ریاست جمهوری، صفحه‌ای تابناک بر افتخارات انقلاب اسلامی افزود و صحنه زیبا و پرشور این حضور ملی در ۱۵ تیرماه، آزمونی بود که سیمای مصمّم و پرامید ایران اسلامی را بار دیگر مقابل نگاه دوستان و دشمنان به نمایش گذاشت.

مردم آگاه ایران با حضور پرشور و پرشکوه خود در صحنه آزمون مهم دیگری ، بار دیگر عزم و اراده پولادین‌ خود را برای اعتلا و سرافرازی پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران و حرکت در مسیر توسعه و پیشرفت کشور عزیزمان نشان دادند و در لبیک به ندای رهبر حکیم انقلاب، دوستان را خوشحال و دشمنان را ناامید کردند.

در ادامه این پیام آمده است: بدون شک برنده اصلی این انتخابات، مردم بصیر و ولایتمداری هستند که به رغم توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان، ثابت کردند که نظام اسلامی برخاسته از اراده ملت، همچنان در مسیر شکوفایی و بالندگی است.

اکنون که به فضل الهی و توجهات حضرت ولی عصر(عج) انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری با مسئولیت‌شناسی و امانت‌داری دولت مردمی سیزدهم و حضور چشمگیر و مسئولانه مردم عزیزمان در کمال امنیت و سلامت به پایان رسید، ضمن گرامی‌داشت یاد شهید جمهور “آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی” و تبریک به منتخب ملت بزرگ ایران “دکتر مسعود پزشکیان”، امیدوارم با اتکا به منویات مقام معظم رهبری، مسیر خدمت رئیس جمهور شهید با همدلی و هم‌افزایی دنبال و پیشرفت و تعالی روزافزون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را شاهد باشیم.

اینجانب به نمایندگی از شبکه بانکی کشور و کارکنان بانک ملی ایران، به یکایک هموطنان غیور و حماسه‌آفرین، درود می‌فرستم که با خلق مشارکت امیدبخش، برگ زرّین دیگری بر سوابق افتخارآفرین این کشور در دفاع از حریم انقلاب اسلامی افزودند. درپایان یاد و خاطره شهدای پرواز اردیبهشـت ۱۴۰۳ را گرامی داشته و از تمامی دست اندرکاران برگزاری انتخابات تشکر می کنم.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار