| کد مطلب: ۱۱۲۷۱۷۵
لینک کوتاه کپی شد

با اعطای ۷۶ هزار فقره تسهیلات به ارزش ۲۲ همت، در سه ماهه اول سال جاری صورت گرفت؛

گام بلند بانک تجارت در همراهی با مردم

بانک تجارت در سه ماهه نخست سال جاری، با اعطای ۱۴ هزار و ۲۴۱ فقره تسهیلات ازدواج، ۱۶ هزار و ۲۲۲ فقره تسهیلات فرزندآوری و ۲ هزار و ۸۴۱ فقره تسهیلات سامانه سامد (سفر‌های ریاست جمهوری) یک رکورد دیگر در ارائه خدمت به مردم ایران ثبت کرد.

گام بلند بانک تجارت در همراهی با مردم

آرمان ملی آنلاین - به گزارش مدیریت روابط‌عمومی و ارتقای سرمایه اجتماعی بانک تجارت ، آمارهای سه ماه ابتدایی سال ۱۴۰۳ در حوزه تسهیلات بخش مسئولیت اجتماعی بانک تجارت حکایت از آن دارد که این بانک در ۹۳ روز اول امسال، بیش از ۷۶ هزار فقره تسهیلات، با ارزش ۲۲ همت، به هموطنان ایرانی اعطاء کرده است.

مروری بندهایی از این آمار نشان می‌دهد که بانک تجارت در مدت مورد ذکر با پرداخت ۱۴ هزار و ۲۴۱ فقره تسهیلات ازدواج به ارزش ۴۷ هزار و ۷۰۹ میلیارد ریال عملکرد درخشانی در کمک به جوانان ایران برای آغاز زندگی مشترک داشته است.

علاوه بر این، اعطای ۱۶ هزار و ۲۲۲ فقره تسهیلات فرزندآوری به ارزش ۱۳ هزار و ۲۳۴ میلیارد ریال هم نشان می‌دهد که بانک تجارت در حوزه تلاش برای رشد جمعیت ایران و سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری و رئیس‌جمهور شهید، در سه ماهه اول امسال، نقش اثرگذاری را ایفا کرده است.

این تسهیلات در شرایطی به درخواست‌کنندگان اعطاء شده که بانک تجارت در سه ماهه نخست سال جاری، ۲۵۲۹ فقره تسهیلات به ارزش ۱۲۸۹ میلیارد ریال به معرفی‌شدگان ناشی از حوادث غیر مترقبه از جمله سیل، زلزله و خشکسالی؛ ۳۹۳۰ فقره تسهیلات ودیعه مسکن به ارزش ۵۶۹۸ میلیارد ریال؛ ۱۲هزار و ۱۲۰ فقره تسهیلات مسکن روستایی به ارزش ۳۱هزار و ۸۶۵ میلیارد ریال و ۲۸۴۱ فقره تسهیلات به ارزش ۴۲۷ میلیارد ریال در قالب سامانه سامد (سفر‌های ریاست جمهوری) به متقاضیان پرداخت کرده است.

به این اعداد می‌توان ۲۷۰۹ فقره تسهیلات در حوزه کمیته امداد امام خمینی (ره) به ارزش ۳۴۰۹ میلیارد ریال، ۳۳۷ فقره تسهیلات در حوزه حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان به ارزش ۶۹ هزار و ۹۵۰ میلیارد ریال اضافه کرد.

بر اساس این آمار، بانک تجارت در سه ماه نخست سال جاری در بخش قانون اقدام ملی مسکن، ۵هزار و ۶۱۷ فقره تسهیلات در این حوزه ارائه کرده که رقمی بالغ بر ۲۳ هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال برآورد می‌شود.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار