| کد مطلب: ۱۱۲۷۱۷۲
لینک کوتاه کپی شد

در دومین دیدار فصلی مدیر عامل بیمه کوثر و همکاران ؛

اعلام فروش ۷۰ هزار میلیارد ریالی بیمه کوثر

مدیر عامل بیمه کوثر در دیدار فصلی خود با کارکنان ستادی و سرپرستی‌ها میزان فروش این شرکت تا تیر ماه سال جاری را مبلغی بالغ بر ۷۰هزار میلیارد ریال اعلام کرد.

اعلام فروش ۷۰ هزار میلیارد ریالی بیمه کوثر

آرمان ملی آنلاین - به گزارش روابط عمومی و تبلیغات بیمه کوثر، دکتر آقادادی در نشستی صمیمانه با کارکنان ستادی و سرپرستی‌های استانی، با اشاره بر رشد ۱۰۰ درصدی فروش شرکت نسبت به مدت مشابه سال گذشته، این مبلغ را  بالغ بر ۷۰هزار میلیارد ریال اعلام کرد و آن را حاصل تلاش تمامی همکاران بیمه کوثر در ستاد و سرپرستی‌ها عنوان نمود.

ایشان بر  لزوم  تداوم همدلی و  انسجام کار تیمی کارکنان برای رسیدن به اهداف عالی شرکت تاکید و توجه به شاخص‌های مدیریت فروش و خسارت، وصول مطالبات، مدیریت فرایندها و توانمندسازی و آموزش‌های موثر و ارائه خدمات برخط را در رسیدن به موقفیت‌های بیش از پیش مهم و ضروری خواند.

وی در پایان با تسلیت آغاز ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، نیروی انسانی را بزرگ‌ترین سرمایه بیمه کوثر دانست و ابراز امیدواری کرد با عنایت الهی و به برکت نام کوثر بتوانیم خیرکثیر را برای مشتریان و بیمه‌گذاران عزیزمان به ارمغان بیاوریم.

لازم به توضیح است همکاران و کارکنان سرپرستی‌های استانی به‌صورت برخط در این جلسه حضور داشتند.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار