| کد مطلب: ۱۱۲۷۱۷۱
لینک کوتاه کپی شد

بانک پارسیان بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه در سه‌ماهه نخست امسال پرداخت کرد / تعهدات اجتماعی سرلوحه فعالیت‌های بانک پارسیان

بانک پارسیان در راستای عمل به تعهدات و تکالیف قانونی، در نخستین فصل سال ۱۴۰۳، به حدود ۶۷۰۰ نفر از هموطنان بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه در بخش‌های ازدواج، فرزندآوری، خودرو بنیاد شهید و امور ایثارگری، رفع نیازهای ضروری، ویژه و مسکن از طریق صندوق قرض‌الحسنه بانک پارسیان پرداخت کرد.

بانک پارسیان بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه در سه‌ماهه نخست امسال پرداخت کرد / تعهدات اجتماعی سرلوحه فعالیت‌های بانک پارسیان

آرمان ملی آنلاین - بانک پارسیان علاوه بر تأمین مالی واحدهای تولیدی و اقتصادی و مشارکت در طرح‌های زیربنایی و توسعه‌ای کشور، در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی، یکی از استراتژی‌ها و اولویت‌های مهم خود را ترویج سنت نیک قرض‌الحسنه و توسعه خدمات بانکداری قرض‌الحسنه قرار داده است و توانسته است با پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به اقشار کم‌درآمد و نیازمند جامعه و رفع نیازهای ضروری آن‌ها، نقش مهمی در جهت بهبود شرایط اقتصادی جامعه و کمک به کاهش فقر، نابرابری‌ها و همچنین توزیع عادلانه ثروت ایفا نماید.

شرایط تورمی کشور طی سال‌های اخیر موجب شده تا هزینه‌های ازدواج برای خانوارها افزایش چشم‌گیری یابد. با توجه به اینکه وام‌ ازدواج نقش اساسی برای زوج‌های جوان در تأمین نیازهای اولیه آنان و یکی از راهکارهای کاهش دغدغه‌های مالی زوج‌های جوان در شروع زندگی مشترک است می‌تواند بخشی از بار هزینه‌های شروع زندگی مشترک را پوشش داده و در کاهش نگرانی زوجین و خانواده‌های ایشان از مخارج زندگی مؤثر باشد. بانک پارسیان در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی خود و با هدف کاهش این دغدغه، با پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه توانسته است از دغدغه‌های جوانان در امر ازدواج بکاهد تا با خیالی آسوده راهی زندگی مشترک شوند.

بر این اساس، این بانک که در زمره بانک‌های برتر در پرداخت تسهیلات ازدواج است، در راستای تحکیم بنیان خانواده و تسهیل ازدواج جوانان در سه‌ماهه نخست سال ۱۴۰۳، با پرداخت حدود ۶،۵۰۰ میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج، ۱،۹۵۵ جوان ایرانی را به خانه بخت فرستاد.

همچنین این بانک در بازه زمانی یادشده، به‌منظور اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و رفع موانع و دغدغه معیشتی خانواده‌ها در فرزند آوری، تعداد ۳،۳۵۵ فقره وام فرزند آوری به مبلغ ۲،۵۵۸ میلیارد ریال پرداخت کرده است.

تأمین نیازهای تسهیلات قرض‌الحسنه ضروری و ویژه، تعمیر/ودیعه مسکن نیز همواره در دستور کار صندوق قرض‌الحسنه بانک پارسیان بوده است به‌طوری‌که این بانک در سه‌ماهه نخست سال ۱۴۰۳ بیش از ۱۳۴۶ فقره تسهیلات به مبلغ بیش از ۹۵۸ میلیارد ریال به متقاضیان پرداخت‌نموده است.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار