| کد مطلب: ۱۱۲۷۱۶۸
لینک کوتاه کپی شد

طرح ویژه بیمه ملت با پوشش ۱۵ روزه برای حمایت از هیئت‌های عزاداری و مساجد

بیمه‌نامه مسئولیت هیئت‌های عزاداری شرکت بیمه ملت با پوشش ۱۵ روزه همراه و حامی هیئت‌های عزاداری در برگزاری هرچه باشکوه‌تر و امن‌تر مراسم عزاداری خواهد بود.

طرح ویژه بیمه ملت با پوشش ۱۵ روزه برای حمایت از هیئت‌های عزاداری و مساجد

آرمان ملی آنلاین - به گزارش روابط عمومی بیمه ملت، در آستانه ماه محرم و ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، شرکت بیمه ملت با ارائه بیمه‌نامه مسئولیت، گامی نو در جهت حمایت از هیئت‌های عزاداری و مساجد برداشت.

این بیمه‌نامه به منظور جبران خسارات احتمالی ناشی از برگزاری مراسم عزاداری به اشخاص ثالث، به هیئت‌های عزاداری، مساجد و تکایا در سراسر کشور ارائه می‌شود.

بیمه‌نامه مسئولیت شرکت بیمه ملت تعهد جبران خسارات بدنی و مالی اشخاص ثالث را در پی وقوع حوادث تحت پوشش در زمان برگزاری مراسم عزاداری در محل مورد بیمه، به عهده می‌گیرد.

این حوادث شامل موارد زیر می‌شود:

سقوط اجسام از قبیل داربست‌های نصب شده، پنکه، لوستر و نمادهای مذهبی

برق گرفتگی، آتش‌سوزی و انفجار

حوادث ناشی از پخت و پز در محل مورد بیمه

بیمه‌نامه مسئولیت هیئت‌های عزاداری و مساجد شرکت بیمه ملت، تکایا، حسینیه‌ها، مساجد و مکان‌هایی که به صورت موقت در راستای عزاداری احداث گردیده و دارای مجوز از سازمان تبلیغات اسلامی باشند را تحت پوشش قرار می‌دهد.

آرامش خاطر در برگزاری مراسم عزاداری، جبران خسارات احتمالی، حمایتی نو از هیئت‌های عزاداری و مساجد، قیمتی مناسب و شرایط آسان صدور از مزایای این بیمه‌نامه است.

این بیمه‌نامه به مدت ۱۵ روز از شنبه ۱۶ تیرماه ۱۴۰۳ ارائه می‌شود و هیئت‌های عزاداری می‌توانند در این مدت از تعهدات بیمه‌نامه بهره‌مند شوند.

بیمه‌گزاران، مشتریان و علاقه‌مندان می‌توانند برای استفاده از این تخفیف ویژه، به شعب و نمایندگی‌های سراسر کشور بیمه ملت مراجعه و یا از طریق تماس با مرکز پاسخگویی این شرکت به شماره ۸۵۳۳۳-۰۲۱ از جزئیات بیشتر جشنواره و شرایط استفاده از آن مطلع شوند.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار