| کد مطلب: ۱۱۲۷۱۵۴
لینک کوتاه کپی شد

مدیر فروش داخلی فولاد مبارکه در حاشیه برگزاری بیست‌ویکمین نمایشگاه متافو تبریز:

محدودیت برق، فولاد مبارکه را ناچار به کاهش عرضه محصولات خود در بورس کالا می‌کند

مدیر فروش داخلی فولاد مبارکه، در حاشیه برگزاری بیست‌ویکمین نمایشگاه متافو تبریز در مصاحبه با خبرنگاران به برخی چالش‌های فولادسازان کشور اشاره و اضافه کرد: علی‌رغم سرمایه‌گذاری گسترده فولادسازان در خودتأمینی انرژی، کماکان تأمین برق یکی از اصلی‌ترین چالش‌های فولادسازان کشور است.

محدودیت برق، فولاد مبارکه را ناچار به کاهش عرضه محصولات خود در بورس کالا می‌کند

آرمان ملی آنلاین - یونس حمزوی افزود: به دلیل ناترازی تولید و مصرف برق در کشور از خردادماه سال جاری محدودیت‌هایی در تأمین برق فولاد مبارکه ایجاد شده و پیش‌بینی می‌شود این محدودیت‌ها تا شهریورماه نیز ادامه داشته باشد.

مدیر فروش داخلی فولاد مبارکه با اشاره به آثار اعمال این محدودیت‌ها گفت: در بازه زمانی یادشده محدودیت‌ها در مصرف برق باعث از دست رفتن حدود ۲۰۰ هزار تن توان تولید فولاد مبارکه شده و این عدد قطعاً در روزهای آتی افزایش خواهد داشت.

حمزوی با تأکید بر اینکه نتیجه کاهش تولید، تأخیر در تحویل تعهدات قبلی فولاد مبارکه به مشتریان است گفت: در حال حاضر برخی از تعهدات قبلی فولاد مبارکه به مشتریان با تأخیر مواجه شده و این شرکت برای جلوگیری از افزایش تأخیر در تحویل سفارش‌های مشتریان، از وزارت صمت تقاضای اصلاح کف عرضه ورق گرم در بورس کالا را مطرح کرده و در حال پیگیری این موضوع است.

گفتنی است نمایشگاه متافو تبریز یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای نمایشگاهی شمال غرب کشور است و شرکت فولاد مبارکه به‌منظور برقراری ارتباط مؤثرتر با صنایع فولادی استان آذربایجان شرقی و با هدف تأمین نیاز مصرف‌کنندگان خُرد این استان از طریق شرکت فولاد سهند آغاز، بزرگ‌ترین مرکز خدماتی فولاد مبارکه در شمال غرب کشور در این نمایشگاه حضوری فعال داشت.

 

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار