| کد مطلب: ۱۱۲۷۱۲۴
لینک کوتاه کپی شد

تندیس جایزه ملی مدیریت فناوری و نوآوری به همراه اول رسید

همراه اول در هشتمین دوره ارزیابی جایزه ملی مدیریت فناوری و نوآوری ایران، تندیس این جایزه را از آن خود کرد.

تندیس جایزه ملی مدیریت فناوری و نوآوری به همراه اول رسید

آرمان ملی آنلاین - به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران ، اختتامیه «هشتمین دوره جایزه ملی مدیریت فناوری و نوآوری ایران» با حضور معاون علمی‌، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری و رییس صندوق نوآوری و شکوفایی روز گذشته شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳ در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران برگزار شد.

جایزه ملی مدیریت فناوری و نوآوری ایران با هدف ارائه یک مدل بلوغ برای ارتقاء قابلیت های فناوری و نوآوری در سازمان ها طراحی شده است.

سازمان ها براساس این مدل می توانند با شناخت چالش های خود در هر مرحله، گام هایی به سوی رقابت پذیری پایدار بردارند؛ به عبارتی این مدل در راستای ارزیابی عناصر نظام ملی نوآوری و طراحی اکوسیستم مناسب برای توسعه فناوری و نوآوری در کشور طراحی شده است.

تاکنون هفت دوره جایزه ملی مدیریت فناوری و نوآوری در کشور برگزار شده است که طی این هفت دوره، بالغ بر ۳۰۰ سازمان در کشور بر اساس این مدل، ارزیابی شده اند.

همراه اول در این دوره از جایزه که بزرگترین شرکت های ایران نیز حضور داشتند، در سطح تندیس ارزیابی شد و توانست پس از ارائه دستاوردهای خود در زمینه فناوری و نوآوری سطح تندیس این جایزه را کسب کند.

وحید شاه منصوری، رییس مرکز تحقیق و توسعه همراه اول به نمایندگی از مدیرعامل اپراتور اول تلفن همراه کشور این جایزه را دریافت و پس از آن به تشریح فعالیت های نوآوری همراه اول پرداخت.

 

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار