| کد مطلب: ۱۱۲۷۱۲۳
لینک کوتاه کپی شد

مدیرعامل بیمه میهن در بازدید از نمایشگاه الکامپ تاکید کرد :

خدمات آنلاین بیمه میهن، پاسخگوی ۸۰ میلیون ایرانی خواهد بود

مدیرعامل بیمه میهن در بازدید از نمایشگاه الکامپ تاکید کرد در آینده نزدیک، خدمات آنلاین بیمه میهن، پاسخگوی ۸۰ میلیون ایرانی خواهد بود.

خدمات آنلاین بیمه میهن، پاسخگوی ۸۰ میلیون ایرانی خواهد بود

آرمان ملی آنلاین - به گزارش روابط عمومی بیمه میهن، سید هادی شیخ الاسلامی گفت:«در دوره جدید، زیرساخت های سخت افزاری و نرم افزاری لازم برای بهره گیری حداکثری از فناوری اطلاعات را در شرکت بیمه میهن تدارک دیده ایم. چرا که نگاهمان بر این است که اگر روزی ۸۰ میلیون ایرانی از خدمات آنلاین بیمه میهن استفاده کردند، سیستم و فرایند ما کارآمد و پاسخگو باشد.»

شیخ الاسلامی با اشاره به آسیب شناسی استفاده از ابزارهای انلاین  و فناورانه در صنعت بیمه تاکید کرد: «استفاده نادرست و بدون تدارک زیرساخت سخت افزاری و نرم افزاری مناسب برای استفاده از ابزارهای فناوری اطلاعات، میتواند به مسئله ای علیه خود تبدیل شود و به واسطه ناکارامدی ابزارهای آنلاین در غیاب روش های حضوری، موجب نارضایتی بیشتر شود.»

وی یادآور شد:« فناوری اطلاعات حوزه جذابی است و شرکت های بیمه ای هم به همین دلیل از نمایشگاه الکامپ استقبال قابل توجهی کرده اند. اما چیزی که مغفول مانده است این است که نباید فن آوری اطلاعات را به عنوان یک بخش مستقل ببینیم، بلکه در کنار آن باید ذائقه مشتری را به شدت و با دقت در نظر گرفت. این چیزی است که باشگاه مشتریان را باید بر اساس آن طراحی کرد.»

مدیرعامل بیمه میهن خاطر نشان کرد:«کارشناسان صنعت بیمه و مردم به عنوان مشتریان این صنعت، با توجه به رشدی که در زمینه نرم افزارهای کاربردی در جهان رخ داده و تجربه کاربری سطح بالایی که تجربه کرده اند، از نرم افزارهای کاربردی تولید شده با رویکرد ارائه خدمات بیمه ای آنلاین، انتظار بیشتری دارند. از این نظر که ساده، کاربردی و کامل و کارآمد باشد.»

شیخ الاسلامی با اشاره به رواج هوش مصنوعی در دنیا گفت:« در صنعت بیمه هنوز در زمینه هوش مصنوعی فعالیت موثری انجام نشده است. ابزاری که میتواند به طور ویژه در سرعت خدمات دهی و ارزیابی دقیق، به کمک صنعت بیمه و مشتریان بیاید.»

بیمه میهن با طراحی اپلیکیشن اختصاصی «آساتو» برای ارائه خدمات بیمه ای به مشتریان، یکی از پیشتازان صنعت بیمه در زمینه استفاده از فناوری اطلاعات است.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار