| کد مطلب: ۱۱۲۷۰۱۲
لینک کوتاه کپی شد

انتشار نسخه جدید سامانه مگابانک

با هدف بهبود عملکرد سامانه مگابانک و ارائه خدمات به‌روز و متناسب با نیاز مشتریان، نسخ جدید ۳٫۵٫۹ اندروید و ۱٫۶٫۲ iOS این سامانه در دسترس مشتریان قرار گرفت.

انتشار نسخه جدید سامانه مگابانک

آرمان ملی آنلاین - به گزارش روابط عمومی بانک ملت ، نسخه‌های جدید سامانه مگابانک در وب‌سایت این بانک به نشانیwww.bankmellat.ir  و فروشگاه‌های نرم‌افزار اندروید و iOS که اسامی آنها در همین وب‌سایت آمده، منتشر شده است.

بر اساس این گزارش، خدمت بانکداری ویدیویی، امکان دریافت محتوای پیامک‌های بانکی در بات Bank Mellat و خدمت تماس گروهی صوتی و تصویری از مهم ترین خدمات و قابلیت‌های جدید سامانه مگابانک هستند.

در همین راستا، در خدمت بانکداری ویدیویی که به خدمات اصلی در نسخه جدید سامانه مگابانک اضافه شده است، امکاناتی از جمله احراز هویت غیرحضوری باeKYC ، مشاهده فهرست خدمات بانکی، تاریخچه خدمات دریافتی، تنظیمات صدا و تصویر، مشاهده، ذخیره، اشتراک‌گذاری مستندات و رسیدهای تراکنش ارائه می‌شود.

همچنین با هدف ارتقای خدمت پیام‌رسان و سهولت برقراری ارتباط صوتی و تصویری بین کاربران، در نسخه جدید مگابانک علاوه بر تماس صوتی و تصویری فرد به فرد، امکان برقراری تماس گروهی تا سقف ۱۰ نفر نیز فراهم شده است.

این گزارش حاکی است، مشتریان می‌توانند برای دریافت رایگان محتوای پیامک‌های بانکی از طریق بات Bank Mellat (به استثنای رمز پویا، کدهای فعال‌سازی و اعتبارسنجی) به بخش تنظیمات پیامک و سپس فعال‌سازی دریافت پیامک درون برنامه مراجعه کنند.

بر این اساس، کاربران مگابانک به محض فعال‌کردن سرویس یادشده، تمامی پیامک‌های بانکی مرتبط با همه حساب‌های انفرادی خود در بانک ملت را از طریق بستر پیام‌رسان دریافت می‌کنند.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار