| کد مطلب: ۱۱۲۷۰۰۴
لینک کوتاه کپی شد

همزمان با آغاز ماه محرم و تا پایان ماه صفر ؛

مساجد و اماکن مذهبی تحت پوشش پویش محراب نور بیمه کوثر

بیمه کوثر در نظر دارد به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم و ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان تمامی مساجد و اماکن مذهبی را از محل “پویش محراب نور” تحت پوشش بیمه های آتش‌سوزی و مسئولیت قرار دهد.

مساجد و اماکن مذهبی تحت پوشش پویش محراب نور بیمه کوثر

آرمان ملی آنلاین - به گزارش روابط عمومی و تبلیغات و مدیر بازاریابی و بیمه‌های انفرادی بیمه کوثر، با توجه به استقبال هم‌وطنان عزیز از پویش محراب که در ماه مبارک رمضان اجرایی شد، این شرکت در ایام سوگواری ماه‌های محرم و صفر نیز با اجرای “پویش محراب نور” و ارائه پوشش خطرات اصلی آتش‌سوزی، صاعقه، انفجار و خطرات اضافی متعدد جهت اموال و دارایی‌های منقول و غیر منقول و همچنین پوشش مسئولیت در قبال اشخاص ثالث و هیئت امنا با تعهدات دیه و هزینه پزشکی، در کنار عزاداران گرامی خواهد بود.

مهدی زمانی در ادامه گفت: در طی مدت اجرای محراب نور، علاوه بر مساجد و اماکن مذهبی، تکایای دارای سازه های موقت نیز بیمه می گردند و سعی شده در این پویش خدمات بیمه‌ای با تعهدات ویژه،  لحاظ تخفیفات و حق بیمه مناسب ارائه شود.

مشتریان و هم‌وطنان عزیز می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و بهره‌مندی از خدمات این پویش به پورتال بیمه کوثر به آدرس www.kins.ir و همچنین سرپرستی‌ها و نمایندگی‌های این شرکت در سراسر کشور مراجعه فرمایند.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار