| کد مطلب: ۱۱۲۶۹۴۸
لینک کوتاه کپی شد

برای اولین بار در کشور؛

پتروشیمی مارون موفق به تولید گرید جدید پلی پروپیلن شد

پتروشیمی مارون موفق به تولید گرید جدید پلی‌پروپیلن HP560R شد.

پتروشیمی مارون موفق به تولید گرید جدید پلی پروپیلن شد

آرمان ملی آنلاین - به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل پتروشیمی مارون، این شرکت برای اولین بار در کشور موفق به تولید گرید جدید پلی‌پروپیلن HP560R شده است.

بی شک این گرید جدید با کاربردهای متنوع از جمله نخ‌های پیوسته (فیلامنت) صنایع دوخت (CF)، نخ‌های پیوسته (فیلامنتی) حجیم (BCF)، الیاف منقطع (Staple Fiber)، ظروف بسته‌بندی دیواره نازک تزریقی (Thin wall injection molded containers)، و تولید انواع مستربچ، دستاورد بزرگی در صنعت پلی‌پروپیلن خواهد بود.

مضاف بر این گرید HP560R دارای مزایای قابل توجهی نسبت به گریدهای مرسوم نظیر HP552R، Z30S و Z30G است، در تولید نخ‌های CF و BCF، این گرید امکان استفاده در خطوط تولید با سرعت بالا، تولید نخ‌های CF با استحکام بالا و قابلیت تولید نخ‌های با ضخامت‌های مختلف را فراهم می‌کند ،استفاده درازمدت از این گرید منجر به استهلاک کمتر خط تولید و کاهش ضایعات تولید می‌شود.

 هم چنین در تولید ظروف بسته‌بندی دیواره نازک تزریقی، گرید HP560R موجب کاهش فشار تزریق، افزایش سرعت تولید، کاهش استهلاک خط تولید و کاهش مصرف انرژی خواهد شد و این ویژگی‌ها باعث بهبود بهره‌وری و کاهش هزینه‌های تولید می‌شوند. یکی دیگر از ویژگی‌های متمایزکننده این گرید، عدم وجود فتالات به دلیل مشکلات آن برای سلامتی است که کاربری آن را از لحاظ سلامت برتر می‌کند. دستاوردهای فنی این گرید جدید نیز نقش موثر در کاهش مصرف انرژی و مواد پلیمری دارد که رد پای کربن را کاهش داده و در راستای پایداری (sustainability) است.

پتروشیمی مارون در نوآوری و کیفیت پیشرو و پرواضح است این دستاورد مهم نیز نشان‌دهنده تعهد پتروشیمی مارون به نوآوری و بهبود مستمر در ارائه محصولات با کیفیت است و موقعیت این شرکت را در صنعت پلی‌پروپیلن کشور تقویت می‌ نماید.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار