| کد مطلب: ۱۱۲۶۵۱۳
لینک کوتاه کپی شد

مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان در جمع کارکنان:

کارگران اکسین خالق حماسه‌های بی نظیر هستند

مدیر عامل شرکت فولاد اکسین خوزستان گفت: کارگران اکسین با کار جهادی حماسه هایی را خلق کرده اند که زمینه ساز رشد تولید و سودآری در شرکت و همچنین افزایش صادرات شده اند.

کارگران اکسین خالق حماسه‌های بی نظیر هستند

آرمان ملی آنلاین - به گزارش روابط عمومی ،  علی محمدی مدیر عامل شرکت فولاد اکسین در جمع کارکنان و کارگران شرکت فولاد این شرکت در نماز خانه شرکت اظهار کرد: کارگران و کارکنان شرکت فولاد اکسین خوزستان با ثبت رکوردهای بی نظیر تولید، حماسه های بزرگی را در زمینه های مختلف خلق کرده اند.

وی افزود: در سال گذشته کارگران اکسین توانستند رکوردهای بی نظیری را در تولید محصولات خلق کنند. همچنین عملکرد فوق العاده ای را در زمینه رشدتولید و رشد سودآوری داشتیم.

محمدی عنوان کرد: کارگران فولاد اکسین با کار جهادی حماسه هایی را خلق کرده اند که زمینه ساز رشد تولید و سودآری در شرکت و همچنین افزایش صادرات شده اند.

وی با بیان اینکه خوزستان درهمه ابعاد نیازمند توسعه است،افزود: با توجه به نقش آفرینی بسیار خوبی که استان خوزستان در اقتصاد کشور دارد باید به این استان و زیرساخت های آن توجه جدی شود.

مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خاطرنشان کرد: تمام تلاش ما بر این است تا برند فولاد اکسین خوزستان را که یک برند جهانی است را بیشتر جهانی تر کنیم و بتوانیم در بازارهای بیشتری حضور داشته باشیم.

محمدی با تاکید بر حضور حداکثری در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری گفت: انشالله در جمعه پیش رو شاهد حضور حداکثری مردم پای صندوق های خواهیم بود و در این زمینه خانواده اکسین نیز مثل همیشه همپای دیگر مردم ایران عزیز اسلامی در انتخابات و پای صندوق های رای حاضر خواهند شد.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار