| کد مطلب: ۱۱۲۶۵۱۱
لینک کوتاه کپی شد

با این حساب همه برنده اید

بانک سپه در چهل و چهارمین جشنواره بزرگ حساب های قرض الحسنه پس انداز ۲ هزار و ۵۰۰ جایزه ۲۵۰ میلیون تومانی اعطا میکند.

با این حساب همه برنده اید

آرمان ملی آنلاین -  بانک سپه همواره به مسئولیت های اجتماعی توجه ویژه ای داشته است. حالا به منظور ترویج قرض الحسنه با هدف بهره‌مندی از اجر معنوی و کمک به نیازمندان جشنواره جدیدی آغاز کرده است.

در چهل و چهارمین جشنواره بزرگ حساب های قرض الحسنه پس انداز ریالی-ارزی بانک سپه شامل دو هزار و ۵۰۰ جایزه ۲۵۰ میلیون تومانی و میلیاردها ریال جوایز نقدی دیگر است.

در این جشنواره محدودیت وجود ندارد. مشتریان با حداقل موجودی حساب‌های قرض‌الحسنه پس انداز به میزان ۱۰۰ هزار تومان و حساب‌های ارزی ۱۰۰ دلار میتوانند در این قرعه‌کشی شرکت کنند.

با توجه به اینکه هر ۵۰ هزار تومان در هر روز، دو امتیاز برای حساب های ریالی دارد و هر ۵ دلار در هر روز دو امتیاز برای حساب های ارزی محاسبه می شود. به همین دلیل هر حساب دارای موجودی بیشتر با مدت زمان طولانی‌تر، از شانس بالاتری در قرعه‌کشی برخوردار خواهد بود.

بنابراین مشتریان در صورتی که حداقل موجودی خود را طی ۹۰ روز متوالی در حساب سپرده حفظ کنند در قرعه کشی شرکت داده خواهند شد.

محاسبه تعداد روز سپرده گذاری برای امتیازدهی از زمان آخرین مهلت افتتاح حساب یا تکمیل موجودی است.

 قرعه کشی جشنواره بانک سپه از اول مهر ماه ۱۴۰۲ لحاظ شده و مشتریان می توانند به صورت حضوری با مراجعه به شعب بانک و غیر حضوری با مراجعه به آدرس اینترنتی omidbank.ir در این جشنواره شرکت کنند./ اقتصاد سرآمد آنلاین

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار