| کد مطلب: ۱۱۲۶۵۰۸
لینک کوتاه کپی شد

در حاشیه بازدید مدیرعامل از نمایشگاه بین‌المللی الکامپ؛

تفاهم‌نامه بانک سینا و صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی دانشگاه تهران به امضا رسید

با هدف حمایت از توسعه محصولات و خدمات دانش‌بنیان و در راستای ارتقای تولید ملی از طریق ایجاد بسترهای مالی مناسب، بانک سینا و صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی دانشگاه تهران تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

تفاهم‌نامه بانک سینا و صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی دانشگاه تهران به امضا رسید

آرمان ملی آنلاین - به گزارش روابط‌عمومی بانک سینا، علی ابدالی، مدیرعامل بانک سینا در مراسم امضای این تفاهم‌نامه که در حاشیه نمایشگاه الکامپ صورت گرفت، گفت: این تفاهم‌نامه در راستای حمایت از توسعه محصولات و خدمات دانش‌بنیان فی‌مابین این بانک و صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه تهران به‌گونه‌ای تنظیم شده است که پوشش‌دهنده همه نیازهای فعلی و آتی در حوزه تأمین مالی و سرمایه‌گذاری شرکت‌های دانش‌بنیان باشد.

مدیرعامل بانک سینا در این مراسم با اشاره به پیشینه و سوابق این بانک در حوزه حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان، گفت: یکی از موضوعات مورد توجه بانک سینا در سال‌های اخیر، تلاش در جهت تحقق سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی بوده و حمایت از توسعه محصولات شرکت‌های دانش‌بنیان به عنوان یکی از ارکان اساسی در تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی، همواره در دستور کار بانک قرار داشته است.

ابدالی با تأکید بر ضرورت حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان، خاطرنشان کرد: امروزه شرکت‌های دانش‌بنیان سهم به‌سزایی در اقتصاد کشور دارند و ما در بانک سینا، تسهیل دسترسی این شرکت‌ها به منابع مالی و نیز زمینه‌سازی برای سرمایه‌گذاری در طرح‌های دانش‌بنیان را دنبال می‌کنیم.

محمدمهدی فریدوند، مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی دانشگاه تهران نیز با ابراز خرسندی از شکل‌گیری تعاملات با بانک سینا گفت: بانک سینا با بهره‌مندی از ظرفیت‌های مطلوب مالی و سرمایه‌گذاری، می‌تواند حامی مطمئنی برای صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی دانشگاه تهران باشد و امیدواریم این همکاری دوجانبه، نتایج بسیار ارزنده‌ای را در حوزه اقتصاد ‌دانش‌بنیان به همراه داشته باشد.

گفتنی است بر اساس این تفاهم‌نامه که مابین بانک سینا و صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه تهران به امضا رسید، بر ارائه انواع خدمات مالی و بانکی به شرکت‌های دانش‌بنیان و همچنین اعطای انواع تسهیلات در قالب عقود اسلامی، صدور ضمانتنامه، گشایش اعتبارات اسنادی ریالی و ارزی و... در چارچوب ضوابط و مقررات بانک مرکزی تأکید شده است.

گفتنی است مدیرعامل و تعدادی از مدیران بانک سینا در بازدید از نمایشگاه الکامپ با تعدادی از فعالان حوزه فناوری و تکنولوژی دیدار کردند.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار