| کد مطلب: ۱۱۲۶۴۹۳
لینک کوتاه کپی شد

مهدی کوهی درنشست خبری نمایشگاه معدن و متالوژی مشهد :

ریل سخت ذوب آهن اصفهان پیشران توسعه متروی مشهد

مهدی کوهی مدیرعامل ذوب آهن اصفهان سه شنبه ۱۲ تیرماه در نشست خبری با اصحاب رسانه در هفدهمین نمایشگاه معدن و متالوژی مشهدگفت : با تولید ریل سخت در این مجتمع عظیم صنعتی ، ۲۵۰ تن از این محصول سال گذشته به متروی کلان شهر مشهد تحویل داده شد و در مجموعه تا کنون بیش از ۳ هزار تن ریل ذوب آهن به متروی مشهد تحویل داده شده است .

ریل سخت ذوب آهن اصفهان پیشران توسعه متروی مشهد

آرمان ملی آنلاین - کوهی  افزود : گواهی انحصاری ساخت داخل ریل توسط این مجتمع عظیم صنعتی از وزارت صمت اخذ شده است و کلیه پروژه های ریلی کشور با انواع ریل تولیدی ذوب آهن اصفهان در حال توسعه و پیشرفت است.

مدیرعامل ذوب آهن اصفهان اظهار داشت : ذوب آهن اصفهان با تولید ریل ملی و تیرآهن بال پهن هم اکنون پیشران توسعه راه آهن سراسری، متروی کلان شهرها و صنعتی سازی ساختمان می باشد.

کوهی افزود : ریل تولیدی این مجتمع عظیم صنعتی بر اساس استاندارد روز دنیا هم اکنون در خطوط راه آهن کشور مانند میانه – اردبیل، همدان – سنندج، چابهار – زاهدان ، رشت – کاسپین و… و همچنین خطوط متروی کلان شهرها مانند مشهد، تهران، تبریز و اصفهان نصب شده است .

 شایان ذکر است هفدهمین نمایشگاه تخصصی معدن و متالوژی از تاریخ ۱۲ لغایت ۱۵ تیر ماه سال جاری در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد با حضور شرکت های داخلی و خارجی فعالیت می کند. غرفه ذوب آهن اصفهان در سالن فردوسی این نمایشگاه ،  پذیرای دست اندرکاران ، کارشناسان و فعالان این صنعت است .

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار