| کد مطلب: ۱۱۲۶۴۸۹
لینک کوتاه کپی شد

آپ‌تریدر، سامانه خرید و فروش سهام توسط سوپراپلیکیشن آپ راه‌اندازی شد

آپ‌تریدر سرویس جدید سوپراپلیکیشن آپ آست که کاربران با استفاده از آن می‌توانند در بازار سرمایه حضور داشته و به خرید و فروش سهام اقدام کنند. این سرویس در همکاری مشترک شرکت آسان‌پرداخت با گروه خدمات بازار سرمایه سهم آشنا و شرکت رایان هم افزا پیاده‌سازی شده که در حاشیه بیست‌وهفتمین نمایشگاه الکامپ از آن رونمایی شد.

آپ‌تریدر، سامانه خرید و فروش سهام توسط سوپراپلیکیشن آپ راه‌اندازی شد

آرمان ملی آنلاین -  به گزارش روابط‌عمومی آسان پرداخت، باقر صمدی مدیرعامل آسان پرداخت در این مراسم گفت: «آپ در ابتدای شروع فعالیت خود با مجوز بانک مرکزی به‌عنوان یک شرکت PSP وارد اکوسیستم پرداخت الکترونیک کشور شد اما امروزه سوپراپلیکیشن آپ بیش از ۱۰۰ سرویس در حوزه‌های مالی، گردشگری، بیمه، حمل‌ونقل و … ارائه می‌دهد. تنوع خدمات و پیشرو بودن آپ باعث شده تا بیش از ۴۰ میلیون نصب فعال و ۲۳ میلیون کاربر فعال ماهانه از محصولات آپ استفاده کنند و این نشان دهنده اعتماد و مقبولیت سوپراپلیکیشن آپ بین مردم است.»

باقر صمدی ادامه داد: «در تمام این سال‌ها یکی از حوزه‌های جذاب برای ما ارائه خدمات مالی و توسعه آن‌ها است؛ در ابتدا ما خدماتی همچون سامانه سجام را در بستر سوپراپلیکیشن آپ پیاده‌سازی کردیم که پس از استقبال خوب و نیازمندی بیشتر کاربران به تکمیل سبد محصولات مالی، این بخش در مسیر توسعه قرار گرفت. در این مسیر همکاری بین شرکت آسان پرداخت و شرکت سهم آشنا شکل گرفت و سامانه آپ‌تریدر راه‌اندازی شد.»

مدیرعامل آسان پرداخت در توضیح سامانه آپ‌تریدر گفت: «شروع همکاری ما با شرکت سهم آشنا ارائه صندوق‌های سرمایه‌گذاری بود. از امروز کاربران سوپراپلیکیشن آپ می‌توانند به تمام خدمات کارگزاری بورس دسترسی پیدا کنند. با توجه به شرایط اقتصادی کشور، مدیریت دارایی‌ها برای مردم کشور بسیار اهمیت دارد. کاربران می‌توانند با استفاده از سامانه آپ‌تریدر به آسانی اقدام به خرید و فروش سهام کرده و بدون دغدغه در بازار سرمایه فعالیت کنند. نگاه شرکت آسان پرداخت در همکاری با شرکت سهم آشنا موضوع همکاری استراتژیک و خلق ارزش تجربه یک پرداخت آسان برای کاربران است.»

به گفته باقر صمدی، شرکت آسان پرداخت به جهت تکمیل‌تر شدن سبد محصولات سوپراپلیکیشن آپ در حال توسعه همکاری با مجموعه های دیگر است.

شهریار شهمیری مدیرعامل هلدینگ سهم آشنا گفت: «سامانه آپ‌تریدر محصول مشترک کارگزاری سهم آشنا، شرکت آسان پرداخت و شرکت رایان هم افزا است. باید توجه داشت سوپراپلیکیشن‌ها نقش مهمی در زندگی مردم دارند؛ همچنین در چند سال اخیر جای خالی ارائه یکپارچه خدمات مالی به‌ویژه در حوزه بورس احساس می‌شد. البته با توجه به رگولاتوری خاصی که در حوزه خدمات مالی وجود داشته و نیاز و انتظارات کاربران را پیچیده می‌کند اما با همراهی و همکاری شرکت آسان پرداخت موفق به انجام این پروژه شده‌ایم. هدف اصلی انجام معاملات و مدیریت ثروت است.»

حسن رضایی‌پور مدیرعامل کارگزاری سهم آشنا نیز در گفت: «با توجه به تحول بازارها و رشد کسب‌وکار های اینترنتی، شرکت‌های نرم‌افزاری مانند شرکت رایان هم افزا، باعث شده‌اند بازار سرمایه رشد و توسعه پرسرعتی را در پیش بگیرد. شرکت آسان پرداخت ارائه‌دهنده سرویس‌های سجامی است و کاربران زیادی سوپراپلیکیشن آپ را در گوشی همراه خود تصب دارند و کارگزاری سهم آشنا نیز سابقه‌ای ۳۰ ساله در بازار سرمایه دارد. از این رو آپ‌تریدر یک سامانه ویژه برای معامله در بازار سرمایه خواهد بود.»

محمد رضوان مدنی مدیرعامل شرکت رایان هم افزا نیز به افزایش خدمات و محصولات این شرکت اشاره کرد و گفت: «در حال تلاش برای افزایش محصولات و فعالیت آسان‌تر برای مشتریان خود هستیم. همچنین همکاری استراتژیکی را با فعالان حوزه ارتباطات و تکنولوژی در پیش داریم و تلاش می‌کنیم در توسعه و مدل ارائه خدمات با نگاه نوآورانه حرکت کنیم تا مشتریان بازار سرمایه بتوانند خدمات مورد نیاز خود را آسان و از طریق درگاه‌های متفاوت دریافت کنند.»

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار