| کد مطلب: ۱۱۲۶۳۸۲
لینک کوتاه کپی شد

پیام دکتر سید عباس حسینی، مدیر عامل بانک مسکن به مناسبت روز تکریم بازنشستگان

دکتر سید عباس حسینی، مدیر عامل بانک مسکن به مناسبت روز خانواده و تکریم بازنشستگان با صدور پیامی، این روز را به همکاران بازنشسته بانک مسکن تبریک گفت و ضمن استقبال از نظرات و پیشنهادهای ارزشمند پیشکسوتان نظام بانکی از زحمات و تلاش های بی دریغ ایشان طی سالهای متمادی قدردانی کرد.

پیام دکتر سید عباس حسینی، مدیر عامل بانک مسکن به مناسبت روز تکریم بازنشستگان

آرمان ملی آنلاین - به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا؛متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مَن لَم یَشکُرِ المُنعِمَ مِنَ المَخلوقینَ لَم یَشکُرِ اللّه عَزَّوَجَلَّ

بازنشستگی، میوه شیرین سالهای پرافتخار تلاش، تجربه، دانش و معرفت است و بازنشستگان، صاحبان خرد و اندیشه اند که تجارب ارزشمند و گرانبهای خود را سخاوتمندانه به جوانانِ مشتاقِ دانایی هدیه می دهند.

روز «خانواده و تکریم بازنشستگان»؛ فرصت بی نظیری است تا بار دیگر، بر ژرفای تجارب بیکران این سرمایه های گرانقدر نگاهی بیندازیم و اندکی به نقش و جایگاه بلند و اثرگذار بازنشستگان در خانواده، سازمان و جامعه بیندیشیم.

اینجانب ضمن استقبال از نظرات و پیشنهادهای ارزشمند پیشکسوتان محترم نظام بانکی کشور، به پاس قدردانی از زحمات و تلاش های بی دریغ شما، فرارسیدن این روز فرخنده و عزیز را به حضور ارجمند یکایک بازنشستگان محترم بانک مسکن تبریک و تهنیت عرض می کنم و امیدوارم که همواره در پرتو الطاف الهی و توجهات خاص حضرت بقیه الله الاعظم(عج)، سلامت و برقرار باشید.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار