| کد مطلب: ۱۱۲۶۳۵۷
لینک کوتاه کپی شد

عضو هیات مدیره:

مبارزه با پولشویی نیازمند تقویت آموزش و فرهنگ پیشگیری است

عضو هیات مدیره در نخستین نشست کمیته پولشویی گفت: مبارزه با پولشویی نیازمند تقویت آموزش، فرهنگ سازی و تشکیل کمیته‌های تخصصی در حوزه‌های برنامه‌ریزی، فناوری، فنی، حراست و بازرسی است.

مبارزه با پولشویی نیازمند تقویت آموزش و فرهنگ پیشگیری است

آرمان ملی آنلاین - به گزارش دفتر ارتباطات و اموربین الملل شرکت ملی پست ؛ در این جلسه که امروز سه شنبه برگزار شد،  سعید شریف زاده ضمن اشاره به طراحی و تدوین شیوه نامه اجرایی شناسایی گلوگاه‌های ارتکاب جرم پولشویی، افزود: راهکارهای مبارزه با جرایم یاد شده باید شناسایی و به تمامی مدیران، مسئولان و کارکنان واحدهای ستادی و اجرای اعلام شود.

وی در ادامه بر ضرورت آسیب شناسی مصادیق پولشویی تاکید کرد و گفت: در مرحله بعد باید با تولید محتوای مناسب و کار رسانه‌ای، اهمیت موضوع در کل شبکه تبیین شود.

دبیر کمیته مبارزه با پولشویی به بحث قاچاق کالا و ارز اشاره و تصریح کرد: براساس آمار موجود، با شفاف سازی و اطلاع رسانی صحیح به همکاران، میزان ارسال کالاهای قاچاق از طریق پست طی دو سال اخیر  تا ۹۷ درصد کاهش یافت است.

در ادامه این نشست هر یک از اعضا به تشریح دیدگاه‌های خود در موضوع راههای مبارزه با پولشویی و تقویت فرهنگ پیشگیرانه پرداختند.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار