| کد مطلب: ۱۱۲۶۳۴۹
لینک کوتاه کپی شد

مشاور مدیرعامل و سرپرست معاونت مالی و اداری صنایع مس شهید باهنر منصوب شد

دکتر احسان نمازی زاده، مدیرعامل مس باهنر، دکتر سهیل رودری را به سمت مشاور مدیرعامل و سرپرست معاونت مالی و اداری این شرکت منصوب کرد.

مشاور مدیرعامل و سرپرست معاونت مالی و  اداری صنایع مس شهید باهنر منصوب شد

آرمان ملی آنلاین - به گزارش روابط عمومی مس شهید باهنر ، طی مراسمی که با حضور معاونین و مدیران این شرکت برگزار شد مدیرعامل مس باهنر ضمن قدردانی از زحمات خانم خورشیدی ، معاون مالی و اداری پیشین این شرکت ، دکتر سهیل رودری را به عنوان سرپرست معاون مالی و اداری مس باهنر منصوب کرد.

در حکم انتصاب وی که در کارنامه خود عناوینی همچون عضویت در بنیاد ملی نخبگان ، مشاور معاونت اقتصادی سازمان برنامه و بودجه کشور و مشاور مالی و اقتصادی هیئت عامل صندوق توسعه ملی کشور را داراست؛ آمده است:

نظر به دانش و تجربیات ارزنده جنابعالی ، به موجب این حکم به عنوان مشاور مدیرعامل و سرپرست معاونت مالی و اداری  صنایع مس شهید باهنر منصوب می گردید.

امیــداست با اتکال به خداوند متعـال و تکیه بر دانش و تجربه ارزنده خود و بهره گیری از تمام ظرفـیت ها در راسـتای تحقق مأموریت ها با تأکید بر شفافیت ، انضباط مالی و مدیریت دارایی ها در حوزه مالی و استقرار نظام شایسته سالاری و عدالت سازمانی در حوزه اداری گام های مؤثر برداشته و درسایه عنایت الهی با رعایت صرفه و صلاح شرکت موفق و مؤید باشید .

گفتنی است دکتر رودری در سوابق کاری خود عناوینی همچون معاون برنامه ریزی و سرمایه گذاری و عضویت کمیته تأمین مالی و کمیته ریسک و سرمایه گذاری هلدینگ صبا انرژی

مدیر اقتصادی و توسعه کسب و کار هلدینگ تدبیرگران اطلس

مشاور مالی و اقتصادی و عضویت کمیته های ریسک و سرمایه گذاری هیئت مدیره بانک دی

سرپرستی معاونت اقتصادی وبرنامه ریزی شرکت هدایت کشتی خلیج فارس و کارشناسی برنامه و بودجه صندوق پس انداز کارکنان سازمان بنادر و دریانوردی را نیز دارد.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار