| کد مطلب: ۱۱۲۶۳۳۵
لینک کوتاه کپی شد

مجمع عمومی عادی سالیانه سهامداران پتروشیمی جم با حضور ۸۷ درصد از سهامداران برگزار شد

مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام برای سال (دوره) مالی منتهی به ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ شرکت پتروشیمی جم راس ساعت ۱۰:۰۰ صبح دوشنبه ۱۱ تیرماه ۱۴۰۳ با حضور اکثریت ۸۷ درصدی سهامداران در سالن خلیج فارس پژوهشگاه نیرو برگزار شد.

مجمع عمومی عادی سالیانه سهامداران پتروشیمی جم با حضور ۸۷ درصد از سهامداران برگزار شد

آرمان ملی آنلاین - به گزارش روابط عمومی پتروشیمی جم؛ جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه پتروشیمی جم امروز دوشنبه ۱۴۰۳/۰۴/۱۱ با قرائت آیاتی از قرآن کریم آغاز گردید و فیلمی از دستاوردها و اقدامات مهم پتروشیمی جم برای حاضرین به نمایش گذاشته شد و با اعلام حضور ۸۷ درصد از سهامداران، رسمیت جلسه اعلام گردید.

در ابتدای جلسه دکتر زمانپور، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری به‌عنوان رئیس مجمع توسط مجری به جایگاه دعوت و جلسه رسمی توسط رئیس مجمع آغاز شد.

دکتر زمانپور در این جلسه ضمن اشاره به اینکه شرکت پتروشیمی جم  یکی از شرکت های وابسته به هلدینگ صبا انرژی می باشد گفت: پتروشیمی جم با درایت مدیران و همت کارکنان توانسته است اقدامات ارزنده ایی را انجام دهد که آثار مثبت آن برای سهامداران و کشور می باشد.

در ادامه و پس از استقرار اعضای هیئت رئیسه، دکتر نجفی، مدیرعامل شرکت پتروشیمی جم به عنوان دبیر مجمع به ارائه گزارش فعالیت هیات مدیره در سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ پرداخت.

نجفی با اشاره به بسته شدن بزرگترین پرونده  حقوقی صنعت پتروشیمی ایران و محکوم شدن پتروشیمی مهر به پرداخت حداقل ۸۷۲ میلیون دلار بابت خرید اتیلن طی سنوات گذشته از پتروشیمی جم مواردی را بیان داشت و در ادامه از پیشرفت پروژه پادجم و روند  راه اندازی این شرکت که توسط جوانان گام دوم انقلاب اسلامی صورت گرفت توضیحاتی ارائه داد.

در ادامه‌‌ی این جلسه نماینده سازمان حسابرسی به ارائه گزارش سازمان حسابرسی پرداخته و بندهای این گزارش در حضور سهامداران قرائت شد. پس از قرائت هر یک از بندها، پرسش و پاسخ بین رئیس مجمع و حاضران انجام شد

دستور جلسه مجمع عمومی عادی فوق‌العاده صاحبان سهام برای سال (دوره) مالی منتهی به ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ شرکت پتروشیمی جم شامل گزارش هیئت‌ مدیره و بازرس قانونی، تصویب صورت‌های مالی سال (دوره) مالی منتهی به ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ انتخاب حسابرس و بازرس قانونی و انتخاب روزنامه کثیر‌الانتشار، تعیین حق حضور اعضای غیر موظف هیئت مدیره، پاداش هیئت مدیره و سایر موارد بود.

گفتنی است در مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت پتروشیمی جم در خصوص تمامی موارد دستور جلسه یک به یک بحث و بررسی صورت گرفت و با رای اکثریت سهامداران مورد تصویب واقع شد.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار