| کد مطلب: ۱۱۲۶۳۲۷
لینک کوتاه کپی شد

بانک تجارت با هدف معرفی آخرین دستاوردها در حوزه IT در نمایشگاه الکامپ حاضر است ؛

ترک تبریزی: به دنبال تقویت رضایت مشتریان هستیم

بانک تجارت در شرایطی با هدف معرفی آخرین دستاوردها در حوزه IT با شرکت‌های زیرمجموعه هلدینگ فناوری اطلاعات خود (تفتا) در بیست‌ و هفتمین نمایشگاه الکامپ حضور فعال دارد که رییس هیات‌مدیره این بانک در جریان بازدید از نمایشگاه بر تلاش مجموعه فناوری اطلاعات بانک تجارت برای تقویت رضایت مشتریان در استفاده از خدمات و محصولات کاربردی تاکید کرد.

ترک تبریزی: به دنبال تقویت رضایت مشتریان هستیم

آرمان ملی آنلاین - به گزارش مدیریت روابط‌عمومی و ارتقای سرمایه اجتماعی بانک تجارت ، مرتضی ترک تبریزی در جریان حضور خود در نمایشگاه، به آخرین دستاوردهای هلدینگ فناوری و نوآوری بانک تجارت (تفتا) در حوزه‌های مرتبط با ارائه خدمات بهتر به مشتریان اشاره کرد و گفت: برای وفادارسازی و پاسخگویی به نیاز مشتریان همواره ابزار به‌روز و مرتبط با نیاز آنها لازم است و در این مسیر تامین ابزارها نمی‌تواند بدون تکیه بر فناوری صورت پذیرد.

وی ظرفیت‌های بانک تجارت در ارائه خدمات الکترونیک و مرتبط با کسب‌وکار مشتریان را مورد اشاره قرار داد و افزود: در بانک تجارت، مشتری، از اهمیت زیادی برخوردار است، به همین دلیل در طی چند سال اخیر، تمام تلاش‌ ما برای تقویت رضایت مشتریان در استفاده از خدمات و محصولات کاربردی بوده است.

رییس هیات‌مدیره بانک تجارت تاکید کرد: هلدینگ فناوری و نوآوری بانک تجارت در حال حاضر تمامی ماژول‌هایی که یک بانک در بخش IT به آن نیاز دارد را توسعه داده است.

ترک‌تبریزی پیشرفت‌های ایجاد شده از سوی تفتا در بحث بانکداری الکترونیک و هوشمندسازی فرایندهای بانکی را مورد اشاره قرار داد و گفت: خوشبختانه شاهد هستیم که تفتا در این مسیر روزبه‌روز ورزیده‌تر و آماده‌تر می‌شود.

وی یادآور شد: خوشبختانه هلدینگ تفتا به‌خوبی توانسته پاسخگوی تمام نیازهای فناورانه بانک تجارت باشد. این هلدینگ وجود تحریم‌ها و فشار‌های موجود پرقدرت در مسیر پیشرفت حرکت کرده و این امر بسیار ارزشمند است.

هلدینگ فن‌آوری و نوآوری بانک تجارت (تفتا) متشکل از شرکت‌های ایران کیش، تاتا، زفتا، تکنوتجارت، سیمرغ تجارت، تجارت شایان، داتا و چابک تجارت در سالن ۸ و ۹ این نمایشگاه به معرفی ۱۲ محصول جدید و کاربردی بانک تجارت در حوزه مالی و بانکداری و فین‌تک‌ها پرداخته است. خدماتی همچون اکوتام، باجت، ریال دیجیتال، سامانه کهربا و تی بی پلاس که هرکدام در حوزه‌های مختلف بانکداری از جمله بانکداری شرکتی، تجاری، اصناف و اشخاص راهکارهای نوینی را به کاربران خدمت بانک تجارت ارائه می‌دهند.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار