| کد مطلب: ۱۱۲۶۳۱۳
لینک کوتاه کپی شد

رئیس کل بیمه مرکزی :

بیمه دی سال پر سودی را پشت سر گذاشت

رئیس کل بیمه مرکزی که روز دوشنبه از بیست و هفتمین نمایشگاه الکامپ بازدید کرد، در غرفه بیمه دی حضور یافت و عملکرد مالی این شرکت در سال گذشته را سودآور دانست.

بیمه دی سال پر سودی را پشت سر گذاشت

آرمان ملی آنلاین - به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل بیمه دی ، علی استاد هاشمی افزود: بیمه دی در سال ۱۴۰۲ توانست سودی حدود سه برابر بیشتر از مدت مشابه سال ۱۴۰۱ کسب کند که این مهم حاکی از روند رو به رشد این شرکت است.

وی در خصوص عملکرد بیمه دی بیان کرد: این شرکت توانسته در سال گذشته تنوع پرتفوی خود را ارتقا دهد و در حوزه بیمه های خرد برنامه ریزی دقیقی داشته و آمار و نتایج حاکی از پیشرفت این امر در بیمه دی است.

استادهاشمی در خصوص حضور صنعت بیمه در نمایشگاه الکامپ، گفت: شرکت های بیمه امسال به صورت منسجم در این نمایشگاه حضور پیدا کردند و اختصاص یک سالن به این صنعت با حضور شرکت های بیمه، استارت آپ ها و شرکت های فناوریِ فعال در این عرصه، نویدبخش روزهای روشنی برای صنعت بیمه خواهد بود.

وی در ادامه بیان کرد: در بیمه مرکزی سعی بر این است تا بتوانیم فضا و زیرساخت های مناسبی در حوزه فناوری های دیجیتال و تجارت الکترونیک ایجاد کنیم تا همه شرکت ها بتوانند فرصت حضور در بازارهای جدید را پیدا کنند.

رییس کل بیمه مرکزی تصریح کرد: بیمه دی از شرکت هایی فعال در عرصه کسب و کار دیجیتال بوده و در زمینه بیمه های درمان و خودرو توانسته از این فناوری های نوین در ارائه خدمت به مشتریان استفاده کند.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار