| کد مطلب: ۱۱۲۶۳۰۷
لینک کوتاه کپی شد

بانک توسعه تعاون رتبه اول در حوزه سلامت اداری در بین واحد های زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی

مدیر عامل بانک توسعه تعاون اعلام داشت این بانک همراه با توسعه عملیات بانکی، شاخصه های سلامت را ارتقا داده و میزان شکایات و تخلفات اداری کاهش یافته است.

بانک توسعه تعاون رتبه اول در حوزه سلامت اداری در بین واحد های زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی

آرمان ملی آنلاین - محمد شیخ حسینی مدیر عامل بانک توسعه تعاون در جلسه شورای معاونین بانک اظهار داشت: حماسه حضور شکوهمند مردم همیشه در صحنه در انتخابات ریاست جمهوری را تبریک عرض می کنیم، شاهد هستیم که در مدتی کوتاه پس از شهادت رئیس جمهور، فرآیندهای برگزاری انتخابات در بالاترین سطح مطلوبیت انجام شد و امید داریم که فرد اصلح پس از دور دوم به عنوان رئیس دولت جدید مسئولیت را پذیرا خواهد شد و منشا خیر و برکت خواهد بود.

وی گفت: عملیات بانکی طی سه سال اخیر با رشد مطلوب همراه بوده است، رشد 60 درصدی حجم عملیات اعتباری اتفاق افتاده است، سهم بانک توسعه تعاون از حدود 0.6 درصد تا یک درصد بالا آمده است، در ضمن این رشدها شاهد هستیم که حجم شکایات و پرونده ها کاهش داشته است و در واقع شاخصه های سلامت بانک ارتقا داشته است.

این مقام بانکی خاطر نشان کرد: با توجه به این که معمولا در موسسات مالی، تخلفات فردی تا حدی وجود دارد، کارنامه سلامت بانک توسعه تعاون نشان دهنده آن است که تخلفات فردی کاهش 57 درصدی داشته است، میزان شکایات نیز کاهش 50 درصدی داشته است، کاهش شکایات نشان دهنده افزایش رضایت مشتریان و ذینفعان نیز است از این رو این بانک توانسته رتبه نخست با میانگین امتیاز 100 در خصوص شناسایی و رفع گلوگاه های فساد در حوزه سلامت اداری در بین 12 واحد زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی کسب کند.

شیخ حسینی تاکید کرد: ارتقای شاخصه های سلامت و کاهش مسائل و شکایات ناشی از عملکرد مناسب همکاران بازرسی بانک است که نقش آفرینی شایسته این عزیزان جای تقدیر دارد. در دوره های اخیر بازرسی بانک با کاهش هزینه ها و ارتقای سطح فرآیندی و اثربخشی باعث گردیده تا سطح بهره‌وری و کارآمدی بازرسی ارتقا یابد.

به گزارش اداره کل بازرسی و رسیدگی به شکایات با برگزاری دوره های جامع آموزشی برای کلیه پرسنل مدیریت شعب و کارکنان شعب و نیز با روش های نوین جهت جلوگیری از تخلفات از جمله شناسایی موارد فساد خیز، عارضه یابی و علت یابی انحرافات و بهبود در فرآیند شناسایی شده و همچنین بررسی موردی برخی از سرفصل ها از جمله هزینه مطالبات مشکوک الوصول و تسهیلات عقود مشارکتی پرداختی منجر کاهش هزینه و زیان انباشته بانک منجر به تحقق 130 درصدی در برنامه های سال 1402 شده است.

شیخ حسینی در بخشی از سخنان خود به ویژگی های مثبت سامانه غیرحضوری بانک توسعه تعاون اشاره کرد و گفت: بانکواره به عنوان سامانه جامع بانکداری و محصول بومی، محور تحول دیجیتال و پیشبرد بانکداری نوین بانک توسعه تعاون است. معرفی و تبلیغات بانکواره در رسانه های جمعی و رسانه ملی در دستور کار است، در ضمن معرفی و تبلیغات بانکواره مهم است که خدمات متنوع این بانک نیز معرفی و به عموم شناسانده شود.

مدیر عامل بانک توسعه تعاون ادامه داد، افزایش سرمایه جدید بانک که با استفاده از ظرفیت های قانونی و پیرو رضایت مردم و مسئولین از خدمات بانک توسعه تعاون در دستور کار دولت و مجلس قرار گرفته است به دفعات و مستمرا در حال پیگیری است و تبعات مثبت افزایش سرمایه متوجه بخش تعاون و ذینفعان اصلی بانک خواهد بود.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار