| کد مطلب: ۱۱۲۶۲۷۵
لینک کوتاه کپی شد

مدیرعامل بیمه البرز در نمایشگاه الکامپ:

راه میان بُر برای تحول در صنعت بیمه و جهش تولید بکارگیری فناوری های نوین است

مدیرعامل بیمه البرز در سومین روز از برگزاری بیست و هفتمین دوره نمایشگاه الکامپ با حضور در غرفه بیمه مرکزی در جمع مدیران ارشد صنعت بیمه به بیان دلایل اهمیت طراحی محصولات نوین بیمه ای مبتنی بر نوآوری و فناوری پرداخت.

راه میان بُر برای تحول در صنعت بیمه و جهش تولید بکارگیری فناوری های نوین است

آرمان ملی آنلاین - به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل، موسی رضایی میرقائد با اشاره به سرعت فزاینده رشد تکنولوژی و اثرات آن در تغییر مدل های کسب و کار و به تبع تغییر نیازهای مشتریان گفت: امروزه نیاز صنعت بیمه بیش از هر زمان دیگری به بهره مندی از فناوری های نوین از جمله هوش مصنوعی و چت بات احساس می شود و صنعت بیمه باید با حرکت در مسیر یک اکوسیستم فناورانه، ضمن حفظ اطلاعات و افزایش نظارت ها، تولید محصولات مبتنی بر نوآوری و فناوری را در دستورکار قرار دهد.

موسی رضایی میرقائد شرکت هایی را پیشرو و موفق دانست که با استفاده از ظرفیت نخبگان و به تبع ساده سازی فرآیندها و کاهش هزینه ها به دنبال تولید فرصت باشند و این اقدامی بود که در بیمه البرز از شعار به عمل تبدیل و نتیجه آن علاوه بر ارائه خدمات و محصولات نوآورانه و کاربردی، جلوگیری از خروج برخی نخبگان جوان و حتی بازگرداندن تعدادی دیگر به کشور شد.

مدیرعامل بیمه البرز دستیابی این شرکت به برخی موفقیت های چشمگیر در سال 1402 از جمله کسب رتبه نخست مؤثرترین شرکت صنعت بیمه، بالاترین ظرفیت نگهداری بیمه های خصوصی کشور و رتبه نخست سود ده ترین شرکت صنعت بیمه را حاصل استفاده صحیح از منابع و زیرساخت های شرکت دانست و گفت: در اقتصاد تورمی کشورمان، بیمه زندگی شوکا توانست توجه و رضایت مشتریان را جلب کند تا جاییکه در یک دوره 9 ماهه بیش از 3600 میلیارد تومان فروش داشت و این یعنی ارائه محصولی مبتنی بر نوآوری و خلاقیت.

موسی رضایی میرقائد با اشاره به اقدامات تحولی در شرکت بیمه البرز و معرفی خدمات و محصولات با کیفیت دیگر گفت: ارائه بیمه نامه Frontier بجای کارت سبز، بیمه های زندگی پروژه محور( تاراز ) بعنوان طرحی خلاقانه برای افزایش تولید با مشارکت مردم و سرمایه گذاری در مناطق مختلف کشور در راستای تحقق شعار سال، شلر، بلوط، بریس و... از جمله اقدامات صورت گرفته است.

مدیرعامل بیمه البرز در بخش دیگری از سخنان خود موضوع شخصی سازی محصولات بیمه ای در مناطق مختلف کشور را از برنامه های آتی این شرکت دانست و گفت: نامگذار ی محصولات نوآورانه شرکت همچون شوکا بعنوان کوچکترین گوزن مینیاتوری ایرانی، شلر یا همان لاله های واژگون، بلوط و... که همگی در آستانه انقراض هستند با هدف حمایت از محیط زیست کشورمان انجام شده است و این یعنی توجه به همه جوانب در ارائه محصولات.

موسی رضایی میر قائد در ادامه ضمن اعلام محصول جدید دیگر این شرکت با موضوع بیمه های زندگی متصل به مسکن متری گفت: آنچه بیمه البرز را به الکامپ آورد خدمتی نوین بر پایه فناوری با نام یاقوت البرز است. نرم افزاری که از بازدید آنلاین صدور بیمه نامه بدنه تا ارزیابی و پرداخت خسارت بدنه و ثالث را پوشش می دهد و علاوه بر این دارای امکانات دیگری نظیر مشاوره های بیمه ای، خدمات آنلاین پزشکی و ... است.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار