| کد مطلب: ۱۱۲۶۰۸۰
لینک کوتاه کپی شد

معاون سازمان پدافند غیرعامل کشور:

بانک توسعه صادرات در حوزه پدافند غیرعامل پیشرو است

اقدامات و عملکرد پدافند غیرعامل بانک توسعه صادرات ایران در جلسه‌ای با حضور معاون سازمان پدافند غیرعامل، عضو هیأت مدیره این بانک و معاون مرکز حراست وزارت امور اقتصادی و دارایی مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

بانک توسعه صادرات در حوزه پدافند غیرعامل پیشرو است

آرمان ملی آنلاین - به گزارش روابط عمومی بانک توسعه صادرات ایران، عباس هنرمند عضو هیأت مدیره و رئیس کمیته پدافند غیرعامل این بانک در این جلسه گفت: بانک توسعه صادرات ایران به عنوان متولی حامی مالی صادرات غیر نفتی کشور در اجرای قانون و مصون‌سازی کالبدی، سایبری، اقتصادی و الکترونیکی اقدام به تشکیل کمیته پدافند غیرعامل و مدیریت بحران کرده است.

وی ادامه داد: این کمیته از فعال‌ترین و منظم‌ترین کمیته‌های بانک به شمار می‌رود که جلسات آن به طور منظم، مستمر و با دستور جلسه مشخص برگزار و مصوبات آن نیز با جدیت پیگیری و اجرا می‌شود.

رئیس کمیته پدافند غیر عامل و مدیریت بحران بانک توسعه صادرات ایران با اشاره به افزایش تهدیدات سایبری علیه کشور و سازمان‌ها بیان داشت: این بانک با توجه به امکانات موجود، وظایف خود را در حوزه پدافند غیرعامل خصوصاً مصون‌سازی سایبری با جدیت و تلاش مضاعف پیگیری و به سرانجام می‌رساند.

همچنین در این جلسه، رحیمی معاون سازمان پدافند غیرعامل کشور اظهار داشت: بانک توسعه صادرات ایران جزء بانک‌های پیشرو در اجرای برنامه‌های حوزه پدافند غیرعامل است.

وی ضمن قدردانی از تلاش‌ها و اقدامات صورت گرفته بانک توسعه صادرات افزود: اقدامات مطلوب و خوبی در حوزه پدافند غیرعامل در این بانک صورت گرفته که از جمله آن می‌توان به برگزاری رزمایش اشاره کرد که با توجه به اینکه بانک توسعه صادرات رزمایش ترکیبی انجام شده را به عنوان اولین بانک انجام داده است می تواند الگویی برای ترغیب سایر بانک ها در برگزاری همایش های مشابه باشد.

وی با اشاره به حوزه‌های مرتبط با فعالیت‌های پدافند غیرعامل گفت: انتظار می‌رود بانک به فعالیت‌ها خود در حوزه‌های کالبدی و ضد تروریستی، الکترونیک و سایبری توجه ویژه‌ای داشته باشد.

معاون سازمان پدافند غیرعامل کشور به اجرای برنامه‌های پدافند غیرعامل در حوزه‌های سند حفاظت از زیرساخت، ایجاد مرکز داده امن و رزمایش‌های تروریستی تأکید کرد.

در ادامه این جلسه، ابراهیم نژاد معاون مرکز حراست وزارت امور اقتصادی و دارایی ضمن قدردانی از اقدامات بانک توسعه صادرات گفت: عملکرد حوزه پدافند غیرعامل بانک توسعه صادرات مورد تأیید بوده و کار‌هایی انجام شده نشان از اهتمام ویژه مدیریت عالی بانک به حوزه پدافند عالی پدافند غیرعامل دارد.

همچنین در این جلسه عملکرد بانک توسعه صادرات ایران در حوزه پدافند غیرعامل در ۶ بخش شامل مصون‌سازی پدافند کالبدی و ضد تروریستی، طرح مصون‌سازی سایبری و فناوری، طرح مصون‌سازی پدافند‌های اقتصادی، طرح مصون‌سازی پدافند الکترونیک، برگزاری رزمایش پدافندی و طرح ارتقاء، دانش پدافندی بانک تشریح شد.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار