بیمه پارسیان ۵ گواهینامه استاندارد سیستمهای مدیریت بین المللی دریافت کرد
این شرکت با اهتمام به پیادهسازی سیستمهای مدیریت مطابق با الزامات استانداردهای بینالمللی، موفق به دریافت ۵ گواهینامه معتبر بین المللی در حوزه های مختلف شد.
![بیمه پارسیان ۵ گواهینامه استاندارد سیستمهای مدیریت بین المللی دریافت کرد](https://cdn.armanmeli.ir/thumbnail/l3tCNJMcUo1f/S6Hsh8dSr2z7Oz9zGla1YvHrg-LW4xM-HR8NLGoT6SF27gvge54c70s_uzPBlgh1YzKW8nJt0EhFqqqm95MB2TBIyWM1T6Qe/70943665-88d7-4088-90bf-dd8b7e71a5a1_20240619_145139_9gq1.jpg)
آرمان ملی آنلاین - بر اساس این گزارش، در جریان ممیزیهای انجام شده توسط نمایندگی انحصاریInterCert GmbH–Group of MTIC آلمان در ایران، در ۵ حوزه سیستم مدیریت کیفیت «ISO9001:2015»، سیستم مدیریت شکایات «ISO10002:2018»، سیستم مدیریت رضایت مشتریان «ISO10004:2018»، سیستم مدیریت آموزش «ISO10015:2019» و نظام آراستگی محیط کار «۵S» موفق به دریافت گواهینامه های استاندارد بین المللی گردید.
این دستاورد ارزشمند، مرهون تعهد راسخ بیمه پارسیان به ارایه خدمات باکیفیت، نظم و آراستگی محیط کار، ایجاد محیطی امن و پاکیزه، سنجش مستمر رضایت مشتریان، ارتقای سطح آموزش کارکنان و شبکه فروش و در مجموع به کارگیری سیستمهای مدیریتی روز و کارآمد دنیا در این شرکت است.
ارسال نظر