خدمت رسانی و جلب رضایت بیمه گزاران از ماموریت های اصلی شبکه فروش است
مدیرعامل شرکت بیمه سامان با بیان این که عمده فروش شرکت های بیمه از طریق نمایندگان و کارگزاران انجام می شود، گفت: خدمت رسانی و جلب رضایت بیمه گزاران در راستای اهداف سازمان و از ماموریت های اصلی شبکه فروش است.
![خدمت رسانی و جلب رضایت بیمه گزاران از ماموریت های اصلی شبکه فروش است](https://cdn.armanmeli.ir/thumbnail/cNavEVy15lxW/S6Hsh8dSr2z7Oz9zGla1YvHrg-LW4xM-HR8NLGoT6SF27gvge54c70s_uzPBlgh1YzKW8nJt0EhFqqqm95MB2eQUFuPDIfxH/2.jpg)
آرمان ملی آنلاین - به گزارش روابط عمومی شرکت بیمه سامان ، احمدرضا ضرابیه دردیدارروسای شعب سراسر کشوربا تاکید بر لزوم افزایش سهم خرده فروشی به ویژه دررشته های عمر، موبایل، درمان خانواده و آتش سوزی، افزود: بخشنامه های استراتژیک سازمانی، نقشه راه همه ارکان سازمان به ویژه شبکه فروش است.
عبدالرسول عطایی معاون اجرایی شرکت بیمه سامان نیز در این دیدار ضمن تشریح اهداف و برنامه سال ۱۴۰۳ در شرکت، گفت: افزایش فروش و بهبود خدمات رسانی به مشتریان از مسیر ارائه خدمات دیجیتال و توسعه حضور در بازارهای بین المللی می گذرد.
درادامه این نشست که با حضور مدیرعامل و جمعی از مدیران ارشد شرکت بیمه سامان برگزارشد ، مشکلات و مسایل مربوط به شعب مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
ارسال نظر