| کد مطلب: ۱۱۲۲۴۴۶
لینک کوتاه کپی شد

تاکید معاون وزیر نفت و مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی:

زمینه حضور موثر طرح های پتروشیمی در جایزه تعالی فراهم شود

معاون وزیر نفت و مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: به منظور بالابردن اثر بخشی بیشتر جایزه تعالی در افزایش سطح بهره وری و کیفیت شرکت ها، باید زمینه مشارکت طرح های پتروشیمی نیز برای حضور در جایزه تعالی فراهم شود.

زمینه حضور موثر طرح های پتروشیمی در جایزه تعالی فراهم شود

آرمان ملی آنلاین - مرتضی شاهمیرزایی معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی (شنبه ۱۹ خردادماه) در نخستین جلسه دبیرخانه یازدهمین دوره جایزه تعالی صنعت پتروشیمی، اظهار کرد: جایزه تعالی باید به منظور اثربخشی بیشتر خود در بالابردن سطح بهره وری و کیفیت شرکت ها از روش های نوین در ارزیابی شاخص ها و فرایندها استفاده کند.

وی با تاکید بر اینکه در دوره یازدهم جایزه تعالی باید نگاه ویژه ای به مشارکت طرح های پتروشیمی در فرایندهای ارزیابی کرد، افزود: مشارکت طرح ها در جایزه تعالی و ارزیابی آنها با شاخص های مختلف، موجب تحقق اهداف و برنامه ریزی ها در مسیر ساخت و تکمیل طرح های توسعه ای در مسیر تکمیل زنجیره ارزش می شود.

معاون وزیر نفت با بیان اینکه یکی از ویژگی های جایزه تعالی ارتقای کیفیت و افزایش بهره وری کارکنان یک سازمان و شرکت ها است، خاطرنشان کرد: ضروری است که متولیان و ارزیابان جایزه تعالی توجه جدی به آموزش و توانمند سازی خود داشته باشند.

وی گفت: حضور فعال شرکت ها در این جایزه، افزون بر ارتقای سطح توانمندی مدیران، می تواند موجب بالارفتن کیفیت و افزایش بهره وری کارکنان نیز شود.

به گزارش نیپنا، در نخستین جلسه دبیرخانه یازدهمین دوره جایزه تعالی صنعت پتروشیمی (طرح های صنعت پتروشیمی) که با حضور مدیران عامل و نمایندگان طرح های پتروشیمی فعال برگزار شد، رئیس و دبیر جایزه تعالی صنعت پتروشیمی گزارش هایی از دوره های پیشین و همچنین نحوه برگزاری یازدهمین دوره این رویداد را ارائه کرد.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار