| کد مطلب: ۱۱۲۰۴۷۹
لینک کوتاه کپی شد

مدیر مجتمع طرح‌های اکتشافی و معدنی شمال‌غرب خبر داد:

اولین پروانه اکتشاف مجتمع شمال‌غرب دریافت شد

مدیر مجتمع طرح‌های اکتشافی و معدنی شمال‌غرب گفت: اولین پروانه اکتشاف مجتمع طرح‌های اکتشافی و معدنی شمال‌غرب در شهرستان میانه استان آذربایجان شرقی دریافت شد.

اولین پروانه اکتشاف مجتمع شمال‌غرب دریافت شد

آرمان ملی آنلاین - به گزارش روابط عمومی ایمپاسکو، جعفرصادق اسکندری مدیر مجتمع طرح‌های اکتشافی و معدنی شمال‌غرب در این باره توضیح داد: این محدوده دارای پتانسیل معدنی طلا است که برای بررسی کم و کیف ذخایر موجود نیاز به انجام عملیات اکتشافی داریم.

وی تاکید کرد: برای انجام عملیات اکتشافی و مغزه‌گیری در نقاط مختلف محدوده به زودی مشاور طرح کار خود را آغاز خواهد کرد.

اسکندری عنوان کرد: مجتمع طرح‌های اکتشافی و معدنی شمال‌غرب کشور در راستای اهداف توسعه‌ای فعالیت‌های معدنی شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران از نیمه دوم سال گذشته آغاز به فعالیت کرد و اکنون پس از شش ماه اولین پروانه اکتشاف خود را دریافت کرده است.

وی ادامه داد: دامنه فعالیت‌های این مجتمع شامل استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و کردستان می‌شود و تلاش ما بر تسریع در روند مطالعات اکتشافی و پتانسیل یابی محدوده‌های مستعد در این استان‌ها برای انجام سرمایه‌گذاری و شناسایی پهنه‌های جدید معدنی است.

مدیر مجتمع طرح‌های اکتشافی و معدنی شمال‌غرب بیان کرد: معادن در حال بهره‌برداری زیرمجموعه این مجتمع شامل معدن سنگ آهن صاحب سقز در استان کردستان، معدن بوکسیت بوکان در آذربایجان غربی، محدوده اکتشافی پلی متال کهدلان آذربایجان شرقی است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: هدف ما در سال جاری‌ انجام مطالعات اکتشافی در پهنه شمال استان آذربایجان غربی، پهنه‌های منطقه آزاد ماکو؛ پیگیری پروانه اکتشاف کانسارهای فلزی در استان‌های کردستان و آذربایجان شرقی و محدوده تنگستن در آذربایجان غربی است.

 

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار