| کد مطلب: ۱۱۱۸۸۰۳
لینک کوتاه کپی شد

پیام تسلیت وحیدرضا انارکی محمدی در پی شهادت رئیس‌جمهور و همراهان

وحیدرضا انارکی محمدی شهردار منطقه۱۲ در پی شهادت رئیس‌جمهور و همراهان پیام تسلیت صادر کرد.

پیام تسلیت وحیدرضا انارکی محمدی در پی شهادت رئیس‌جمهور و همراهان

آرمان ملی آنلاین - متن پیام بدین شرح است؛

«الهی رِضاً بِقَضائِکَ و تَسْلیماً لِامْرِکَ وَ لا مَعْبودَ سِواکَ یا غِیاثَ الْمُستَغیثین»

«اللَّهُمَّ إِنَّا نَشْکو إِلَیْک فَقْدَ نَبِیِّنَا وَ غَیْبَهَ وَلِیِّنَا وَ کثْرَهَ عَدُوِّنَا وَ قِلَّهَ عَدَدِنَا وَ شِدَّهَ الْفِتَنِ بِنَا وَ تَظَاهُرَ الزَّمَانِ عَلَیْنا

"انا لله و إنا الیه راجعون"

خبر شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان جهادی و انقلابی ایشان بسیار دردناک بود بطوریکه از آغازین لحظات انتشار خبر تلخ حادثه بالگرد حامل ایشان، ملت شریف ایران را نگران و دست به دعا و توسل کرد. حادثه ای عظیم که در راه خدمت و جهاد خالصانه، مردم و ولی نعمت های این مسئولین خدوم را عزادار کرد.

یقیناً خدمات بی‌شمار به مردم شریف ایران و تلاش‌های‌شان در راه اعتلا و استواری بیش از پیش شجرهٔ طیبهٔ نظام مقدس جمهوری اسلامی، باقیات صالحاتی است که نزد ایزد متعال، اجر اخروی آنان را دو چندان خواهد کرد.

خدمات حضرت آیت الله « سید ابراهیم رئیسی» رئیس محترم جمهور در جاى جای ایران عزیز اسلامی  و حضرت آیت الله «سیدمحمدعلی آل هاشم» نماینده معزز ولی فقیه در آذربایجان شرقی و  آقایان «حسین امیرعبداللهیان» وزیر خارجه انقلابی و «مالک رحمتی» استاندار جهادی آذربایجان شرقی و همراهان آنها در دل مردمان ماندگار خواهد بود و چه عاقبت بخیرى سعادتمندانه ای که ختم به شهادت پرافتخار گشت.

اینجانب شهادت این جمع خدمتگزار ملت و نظام را محضر حضرت ولیعصر (عجل الله تعالى فرجه الشریف) ، رهبر معظم انقلاب اسلامى، ملت شریف ایران و همکار عزیزمان  سید مجتبی موسوی در خانواده بزرگ شهرداری که برادر خود "سید مهدی موسوی" را در این سانحه تقدیم نظام اسلامی کرد، بیوت شریف این شهدای والامقام و دوستداران و بازماندگان آنها تبریک و تسلیت عرض می کنیم و از خداوند منان صبری جمیل و اجری جزیل برای قلوب عزاداران مسئلت مى نماییم.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار