| کد مطلب: ۱۱۱۸۶۷۳
لینک کوتاه کپی شد

مدیرعامل پست بانک ایران:

همکاران روابط عمومی سردمداران «جهاد تبیین» در بانک هستند/ روابط عمومی ویترین بانک محسوب می‌شود

مدیرعامل بانک در دیدار با کارکنان اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران به صورت حضوری، کارشناسان روابط عمومی استان‌ها و منطقه غرب تهران به صورت ویدئو کنفرانس که به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی برگزار شد، با تاکید بر اینکه یکی از خصوصیات پست بانک ایران، توجه ویژه به «جهاد تبیین» است و همکاران روابط عمومی سردمداران این بخش در بانک هستند، خاطرنشان کرد: جهاد تبیین برنامه مورد تاکید مقام معظم رهبری است و اگر همه معاونین و مدیران از حوزه کار خود دفاع کنند، این مهم محقق می‌شود.

همکاران روابط عمومی سردمداران «جهاد تبیین» در بانک هستند/ روابط عمومی ویترین بانک محسوب می‌شود

آرمان ملی آنلاین -به گزارش اداره کل روابط عمومی، بهزاد شیری عصر دیروز ۲۹ اردیبهشت و در جمع کارشناسان روابط عمومی ستادی و استان‌ها و مناطق استان تهران با اشاره به اینکه روابط عمومی دریچه و پنجره یک سازمان است، گفت: این پنجره علاوه بر اینکه باید جایگاه درستی داشته باشد، باید در دسترس بوده و عملکرد شفافی داشته و به ارتباط مطلوب با ذی‌نفعان را به وجود آورد.

وی با تاکید بر اینکه نگاه ملی، منطقه‌ای و محلی همه برگرفته از نگاه سازمان است و جایگاه بانک در این ارتباط تعریف می شود، ادامه داد: روابط عمومی تصویرگر، سازمان است و باید بدانیم که روابط عمومی چه تصویری را از پست بانک به ذی‌نفعان ارائه می‌دهد.

مدیرعامل بانک با بیان اینکه تصویری که روابط عمومی از پست بانک ارائه می‌کند، می‌تواند یک بانک روستایی، توسعه ای و تخصصی یا تجاری باشد، تصریح کرد: این هنر روابط عمومی است که کدام بخش از فعالیت بانک را برای ذی‌نفعان و مشتریان به تصویر بکشد و به تعبیر دیگر روابط عمومی ویترین بانک محسوب می‌شود.

شیری با اشاره به اینکه وظیفه روابط عمومی است که از انبوه خدمات بانک بهترین را به ذی‌نفعان نشان دهد تا بتواند تصویر واقعی‌تری را به ذهن مخاطبان از بانک متبادر کند، گفت: روابط عمومی هر چه بهتر بتواند پست بانک را در ذهن ذی‌نفعان یک بانک چابک، روستایی و توسعه‌ای و تخصصی اقتصاد دیجیتال به تصویر بکشد، توانسته است مسئولیت خود را به بهترین شکل انجام دهد و ویترین شفافی ایجاد کند.

بالاترین مقام اجرایی بانک با بیان اینکه یک روابط عمومی حرفه‌ای باید همه اجزایش حرفه‌ای و توانمند باشد، اظهار کرد: روابط عمومی فعال به دنبال خلق سوال و پاسخگویی به آن است و بر خلاف آن روابط عمومی منفعل به دنبال پاسخگویی به شبهات است.

وی با اشاره به اینکه برای پاسخگویی به ذی‌نفعان باید مخاطب را بشناسیم تا از ابزارهای مناسب استفاده کنیم، افزود: ذی‌ نفعان و مشتریان بانک در جایگاه‌های مختلف قرار دارند و برای مخاطب روستایی نمی‌توان از همان ابزاری استفاده که برای شرکت‌های فناوری و تخصصی حوزه ارتباطات کارآمد است.

شیری لازمه کار روابط عمومی را در اختیار داشتن ابزارهای به روز دانست و گفت: پست بانک ایران یک بانک برنامه محور است و برای حرکت رو به جلو خود نقشه و برنامه دارد و در برنامه راهبردی روابط عمومی مسئولیت مدیران شعب استان و کارشناسان روابط عمومی مشخص شده است و نتیجه این برنامه محوری کسب رتبه برتر روابط عمومی بانک در ارزیابی سال ۱۴۰۲ در بین بانک‌ها، بیمه‌ها و سازمان‌های تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی است.

مدیرعامل بانک با تاکید بر اینکه یکی از خصوصیات پست بانک ایران، توجه ویژه به «جهاد تبیین» است و همکاران روابط عمومی سردمداران این بخش در بانک هستند، خاطرنشان کرد: جهاد تبیین برنامه مورد تاکید مقام معظم رهبری است و اگر همه معاونین و مدیران از حوزه کار خود دفاع کنند، این مهم محقق می‌شود.

 

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار