| کد مطلب: ۱۱۱۸۰۹۷
لینک کوتاه کپی شد

معاون سرمایه‌های انسانی و سازماندهی فولاد مبارکه در آیین نکوداشت آغاز به کار همکاران جدیدالاستخدام

فولاد مبارکه؛ پایداری و نوآوری در تولید و توسعه، سرآمدی در فرهنگ / اجرای شفاف برگزاری آزمون استخدامی در فولاد مبارکه، جزو اقدامات درخشان این مجموعه است

معاون سرمایه‌های انسانی و سازماندهی فولاد مبارکه، با اشاره به شعار سال ۱۴۰۳، یعنی «پایداری و نوآوری در تولید و توسعه؛ سرآمدی در فرهنگ»، از افزایش توانمندی‌های فولاد مبارکه در حوزه‌ پایداری در توسعه و تولید و سرآمدی در فرهنگ خبر داد.

فولاد مبارکه؛ پایداری و نوآوری در تولید و توسعه، سرآمدی در فرهنگ / اجرای شفاف برگزاری آزمون استخدامی در فولاد مبارکه، جزو اقدامات درخشان این مجموعه است

آرمان ملی آنلاین - علیرضا کاظمی، معاون سرمایه‌های انسانی و سازماندهی فولاد مبارکه، در آیین نکوداشت آغاز به کار همکاران جدیدالاستخدام این شرکت، بر اهمیت انرژی نهفته در سرمایه‌های انسانی تاکید کرد و گفت: فولاد مبارکه به‌عنوان یک بنگاه بزرگ صنعتی در کشور، به دو نوع انرژی نیاز دارد، یک نوع انرژی حاصل از طبیعت و نوع دیگر آن انرژی نهفته در سرمایه‌های انسانی است.

کاظمی با اشاره به اهمیت انرژی درونی انسان‌ها در ایجاد زندگی باکیفیت و همراه با رفاه و بهداشت ذهنی، بر ضرورت توجه به کیفیت کار در جامعه و ارائه خدمات شایسته به جامعه تاکید کرد.

وی همچنین گفت: کارکنان فولاد مبارکه در این زمینه به نخبگی رسیده‌اند و همچنان که احساس نشاط درونی و بیرونی دارند، بهره‌وری نیز در آنان وجود دارد.

کاظمی با اشاره به شعار سال ۱۴۰۳، یعنی «پایداری و نوآوری در تولید و توسعه؛ سرآمدی در فرهنگ»، از افزایش توانمندی‌های فولاد مبارکه در حوزه‌ پایداری در توسعه و تولید و سرآمدی در فرهنگ خبر داد.

وی در ادامه از همکاران جدیدالاستخدام فولاد مبارکه استقبال کرد و گفت: این همکاران با حضور در دوره آموزشی یک‌ماهه جامعه‌پذیری که توسط فولاد مبارکه برگزار شد، با مفاهیم کار در این شرکت آشنا شدند و با همکارانشان که از قبل در فولاد مبارکه بودند، هم‌فاز و هم‌ذهن شدند.

کاظمی در پایان از برگزاری فرایند پاک و شفاف آزمون استخدامی در فولاد مبارکه خبر داد و افزود: فولاد مبارکه در گام نخست این فرایند را با آزمون کتبی توسط یکی از دانشگاه‌های معتبر کشور آغاز کرد، به‌گونه‌ای که هیچ شخصی از درون یا بیرون فولاد مبارکه هیچ دخالتی در نتایج این آزمون نداشت.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار