| کد مطلب: ۱۱۱۷۵۷۹
لینک کوتاه کپی شد

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس در غرفه «خانواده ما» سازمان تأمین‌اجتماعی در نمایشگاه کتاب:

در مسائل راهبردی مانند جوانی جمعیت، باید به ایده‌های جدید و جوانان بیشتر بها داد

نماینده حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دوره‌های هشتم، نهم، یازدهم و منتخب دوازدهم مجلس شورای اسلامی و رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس با حضور در غرفه خانواده ما که با رویکرد طرح جوانی جمعیت از سازمان تأمین‌اجتماعی در سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران دایر شده است، گفت: آنچه در برپایی این غرفه و در زمینه فرهنگ‌سازی و ترویج فرهنگ حمایت از خانواده و جوانی جمعیت از سوی سازمان تأمین‌اجتماعی مورد توجه قرار گرفته، کار خلاقانه و خوبی است که دوستان متعهد و جوانی برای انجام آن مشغول به فعالیت هستند.

در مسائل راهبردی مانند جوانی جمعیت، باید به ایده‌های جدید و جوانان بیشتر بها داد

آرمان ملی آنلاین - مرتضی آقاتهرانی با تأکید بر اهمیت بکارگیری نیروهای جوان و باانگیزه برای اجرای طرح‌های دارای اولویت و مسائل راهبردی مانند قانون جوانی جمعیت گفت: مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی خود در جرگه مدیران جوان دولت سیزدهم است و جمعی از جوانان انقلابی و دارای انگیزه را در این سازمان جمع کرده است. واقعیت این است که برای حل مشکلات کشور باید به جوانان بها داد. در تاریخ انقلاب هم دیده‌ایم وقتی که امام(ره) و ملت به جوان‌ها اعتماد کردند، از برکت حضور پرانرژی جوان‌ها، خدا همه چیز به ما داد.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس ادامه داد: به اعتقاد من اگر قرار است کاری اساسی در مجلس، دولت یا قوه قضاییه انجام شود باید جوانان بی‌باک، شجاع، نترس و مقاوم بیایند و وسط معرکه حضور داشته باشند.

وی افزود: نظام و انقلاب برای جوانان است. در نمایشگاه کتاب هم حضور جوان‌ها دیده می‌شود و جوان‌پسند است و به لطف خداوند کارهای خوبی در این فضای نمایشگاهی نیز انجام شده است.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار