| کد مطلب: ۱۱۱۷۵۷۸
لینک کوتاه کپی شد

معاون فرهنگی اجتماعی و امور استان‌های سازمان تأمین‌اجتماعی در بازدید از غرفه «خانواده ما» نمایشگاه کتاب اعلام کرد:

پیشرو بودن سازمان تأمین‌اجتماعی در اجرای قانون رشد جمعیت

معاون فرهنگی اجتماعی و امور استان‌های سازمان تأمین‌اجتماعی با بیان اینکه این سازمان در اجرای قانون جوانی جمعیت پیشرو است، گفت: سازمان تأمین‌اجتماعی برای اجرای قوانین جوانی و رشد جمعیت با جدیت و برنامه‌ریزی اقدام کرده است.

پیشرو بودن سازمان تأمین‌اجتماعی در اجرای قانون رشد جمعیت

آرمان ملی آنلاین - احمد اسفندیاری در حاشیه بازدید از سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران و غرفه خانواده ما، گفت: سازمان تأمین‌اجتماعی در اجرای قانون و پیشبرد اهداف کلان کشور مبنی بر رشد جمعیت و جوانی جمعیت به وظایف قانونی خود عمل کرده است.

او تصریح کرد: سازمان تأمین‌اجتماعی، سازمانی متأثر از تغییرات کلان جمعیت است اما با توجه به سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری اقدامات قابل توجه و تأثیرگذاری نیز انجام داده است.

معاون فرهنگی اجتماعی و امور استان‌های سازمان تأمین‌اجتماعی ادامه داد: این سازمان در اجرای قانون افزایش جمعیت و جوانی جمعیت، توجه ویژه‌ای به خدمات خود مبنی بر ارائه مرخصی زایمان، پرداخت حقوق مدت مرخصی زایمان، رایگان کردن فرانشیز افراد بالای ۶۵ سال و پرداخت بیش از ۹۰ درصد هزینه‌های ناباروری داشته است.

اسفندیاری، همچنین با اشاره به اینکه سازمان تأمین‌اجتماعی در شورای عالی بیمه سلامت کشور بسیار کمک حال بوده است، گفت: برای پیشبرد اهداف تعیین شده در زمینه رشد جمعیت و جوانی جمعیت ورود و تلاش هم‌افزای تمامی دستگاه‌ها بسیار ضروری است‌ و در مجوع سازمان تأمین‌اجتماعی در اجرای قوانین در سطح کشور پیشرو بوده است‌.

اسفندیاری در پایان با اشاره به برنامه‌های فرهنگی سازمان و تقدیر از اقدامات صورت‌گرفته همکاران سازمان در نمایشگاه کتاب گفت؛ تلاش داریم با توسعه فرهنگ بیمه‌ای و استفاده از ظرفیت‌های مختلف رسانه‌ای، موضوع جوانی جمعیت و خانواده را نیز مدنظر قرار دهیم. در نمایشگاه کتاب نیز که یکی از مهم‌ترین رویدادهای فرهنگی کشور است؛ سازمان تأمین‌اجتماعی ضمن تلاش برای حمایت از فرهنگ کتاب و کتابخوانی در قالب ارائه بن کتاب به بیمه‌شدگان جدید ذیل طرح بیمه دانشجویان و زنان خانه‌دار، نسبت به طراحی و اجرای مجموعه‌ای از رویدادها با محوریت خانواده و جوانی جمعیت اقدام کرده است.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار