| کد مطلب: ۱۱۱۷۵۷۷
لینک کوتاه کپی شد

سرپرست معاونت حقوقی سازمان تأمین‌اجتماعی در بازدید از غرفه «خانواده ما» در نمایشگاه کتاب بیان کرد؛

توسعه پوشش بیمه‌ای، از مهم‌ترین سیاست‌های سازمان تأمین‌اجتماعی است

سرپرست معاونت حقوقی، مجلس و امور بین‌الملل سازمان تأمین‌اجتماعی، اظهار داشت: در دوره مدیریتی جدید و به‌عنوان یکی از مهم‌ترین مأموریت‌ها، موضوع افزایش بیمه‌شدگان سازمان تأمین‌اجتماعی مورد توجه قرار گرفته و شاهد افزایش بیش از دو میلیون بیمه‌شده در سازمان تأمین‌اجتماعی بودیم.

توسعه پوشش بیمه‌ای، از مهم‌ترین سیاست‌های سازمان تأمین‌اجتماعی است

آرمان ملی آنلاین - به‌گزارش روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، قائم موهبتی سرپرست معاونت حقوقی، مجلس و امور بین‌الملل این سازمان عصر دیرروز (دوشنبه، ۲۴ اردیبهشت) با حضور در غرفه سازمان در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران گفت: قطعاً یکی از مهمترین سیاست‌های سازمان، توسعه پوشش بیمه‌ای برای آحاد مختلف مردم است و عناوین متعدد و مختلف با ایجاد فرصت‌های جذاب برای دانشجویان، زنان خانه‌دار و اقشار مختلف، امکان بهره‌مندی از خدمات بیمه‌ای در سازمان فراهم شده است.

وی ادامه داد: تغییر متغیرهای کلان جمعیتی بر وضعیت صندوق‌های بیمه‌گر پایه مؤثر است. در شرایط فعلی تلاش بر این است تا ضمن حمایت از فرهنگ خانواده و جوانی جمعیت، با تمرکز بر گروه‌هایی که فاقد پوشش بیمه‌ای هستند؛ امکان بهره‌مندی از پوشش بیمه‌ای برای تمامی اقشار فراهم شود. البته این‌که در این زمینه تعامل مؤثری برقرار شده و این افراد مجاب شوند؛ مستلزم استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌ای است. لذا جذب بیمه‌شدگان جدید هم از نظر کیفی و کمی کاری ارزشمند است که در طول دو سال اخیر اتفاق افتاده و با نرخ خوبی دنبال می‌شود.

موهبتی درباره حضور سازمان تأمین‌اجتماعی در نمایشگاه کتاب امسال،گفت: طراحی و اجرای این رویداد بسیار خوب و پویا بود و مورد استقبال مردم قرار گرفته است. غرفه امسال به طور طبیعی دیده می‌شود و در معرض نگاه مردم قرار دارد. استفاده از تکنولوژی و کارهای گرافیکی که مخصوصاً برای طبقه جوان، نوجوان و حتی کودک می‌تواند جذاب باشد در این نمایشگاه پیش‌بینی شده و استقبال و استفاده مردم نشان از جذابیت این غرقه دارد که ان‌شاءالله تا روزهای پایانی نمایشگاه به همین صورت باشد.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار