| کد مطلب: ۱۱۱۵۷۸۷
لینک کوتاه کپی شد

در بازدید معاونان مدیرعامل در امور فناوری اطلاعات و ارتباطات و امور منابع انسانی از شرکت تامین آتیه

ایجاد زیرساخت لازم برای اطلاع رسانی و شفافیت در عملکرد شرکت

دکتر رسول لطفی معاون مدیر عامل در امور فناوری اطلاعات و ارتباطات و دکتر مهدی لطفیان معاون مدیر عامل در امور منابع انسانی، با حضور در شرکت تأمین آتیه و دیدار با مدیران این شرکت، در جریان آخرین وضعیت صندوق تأمین آتیه قرار گرفتند.

ایجاد زیرساخت لازم برای اطلاع رسانی و شفافیت در عملکرد شرکت

آرمان ملی آنلاین - به گزارش بانک مسکن - هیبنا؛ در این نشست ضمن تأکید بر ایجاد زیرساخت‌های لازم به منظور اطلاع‌رسانی و شفافیت در عملکرد شرکت مقرر شد معماریان به عنوان نماینده فنی امور منابع انسانی بانک به منظور ایجاد این زیرساخت‌ها و رفع مشکلات احتمالی در شرکت مستقر شود.

در این نشست معاونان مدیرعامل ضمن تأکید بر لزوم افزایش تعامل شرکت تأمین آتیه و بانک به منظور ایجاد شفافیت در عملکرد و استراتژی مؤسسه، بر شناخت ضعف‌های موجود و الزامات قانونی که باید برای رفع چالش‌ها رعایت شود، تأکید کردند.

در این گفتگو ضمن اشاره به عملکرد مطلوب شرکت در مقایسه با سایر شرکت‌های مشابه در سراسر کشور و ابراز رضایت از صورت‌های مالی آن، بر ایجاد قابلیت دسترسی‌پذیری به اطلاعات و داده‌های مالی برای پرسنل و شفاف سازی موضوع نحوه توزیع عایدی‌های شرکت بین کارکنان تأکید شد تا در سایه این اقدام مهم، دستیابی به حداکثر رضایتمندی کارکنان میسر شود.

در ادامه این نشست ابهامات ساختاری موسسه بررسی و بر رفع آنها تاکید شد. همچنین به منظور کاهش ریسک‌های ناشی از افراد تصمیم‌گیر در جلسات موسسه، بر منطقی‌سازی و شکل‌دهی به تصمیم‌گیری‌های مالی در شرکت تأکید شد.

حاضران در این نشست، با اشاره به لزوم برنامه‌ریزی و اتخاذ شیوه‌های کنترلی شرکت در سرمایه‌گذاری‌ها در مواجهه با شرایط بحرانی و غیربحرانی بازار تصریح کردند: در این برنامه‌ریزی‌ها موسسه باید به نحوی عمل کند که با مدیریت ریسک، بیشترین سودآوری به نفع همکاران به عنوان ذی‌نفعان اصلی به دست آید.

در این نشست مطرح شد: اولویت مدیران عالی بانک، توجه به رفاه و رضایت خاطر همکاران است و در این راستا ضروری است با اعمال تغییرات لازم در عملکرد شرکت و صندوق تأمین آتیه، رضایت حداکثری همکاران شاغل و بازنشسته بانک بیش از پیش فراهم شود.

حاضران در این نشست، در ادامه سخنان خود بر افزایش بازدهی شرکت تامین آتیه و اختصاص عواید آن به کارکنان نیز تاکید کردند.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار