ایجاد ساختار مدیریت کیفیت در لجستیک و خدمات صنعتی؛
اجرای ۲۱ پروژه زیرساختی و توسعهای در حوزه لجستیک ایرانخودرو در سال۱۴۰۳
مدیرعامل شرکت ایسیکو گفت: برای ایجاد فرآیندهای کیفی، توسعه سیستمهای کیفی، طرح نظارت سه سطحی و استانداردسازی ناوگانهای حمل، در سال جاری هفت پروژه زیرساختی و ۱۴ برنامه و پروژه توسعه اجرا میشود.
![اجرای ۲۱ پروژه زیرساختی و توسعهای در حوزه لجستیک ایرانخودرو در سال۱۴۰۳](https://cdn.armanmeli.ir/thumbnail/zdQIJSQPpNgn/S6Hsh8dSr2z7Oz9zGla1YvHrg-LW4xM-HR8NLGoT6SF27gvge54c70s_uzPBlgh1YzKW8nJt0EhFqqqm95MB2RwxItYSWSWI/screenshot_2024-04-23_153641_yr6.jpg)
آرمان ملی آنلاین - به گزارش ایکوپرس ، حسین محمدی با بیان این که هلدینگ ایسیکو، ارتقای کیفیت در ارایه تمامی خدمات چند وجهی، صنعتی و لجستیکی را محور فعالیتهای خود قرار داده است، افزود: به منظور توسعه پایدار کیفیت خدمات و با هدف تسریع و تمرکز در ارتقا و استمرار بهبود کیفیت، ساختار مدیریت کیفیت با تیمی متخصص و مجرب برای اولین بار در صنعت خودرو کشور در این شرکت ایجاد شد.
به گزارش روابط عمومی ایسیکو، وی افزود: از دستاوردهای کلان و مورد انتظار برنامههای امسال میتوان به ارتقای تضمین کیفیت خدمات لجستیکی، کاهش و بهینهسازی هزینههای کیفی لجستیک، کاهش زمان انتظار تحویل کالا (ورق، قطعه، بدنه رنگ شده، خودرو) و کاهش توقفات ناشی از خدمات لجستیکی اشاره کرد.
محمدی با اشاره به فعالیتهایی که در راستای ارتقای کیفیت خدمات در سال ۱۴۰۲ در این شرکت انجام شده، گفت: سال گذشته چشمانداز و نقشه راه کیفیت در شش گام طراحی شد که پیرو آن برنامهها و پروژههای زیرساختی نیز تعریف و اجرایی شد.
وی گفت: به منظور رشد متوازن و حرکت به سمت تعالی، به صورت مستمر عارضهها و نقاط قابل بهبود را شناسایی و پروژه های کیفی را بر اساس آن برنامهریزی و عملیاتی میکنیم.
گفتنی است، شرکت ایسیکو به عنوان متولی ارایه خدمات متنوع و گسترده لجستیکی در صنعت خودرو کشور خدماتی نظیر حمل و نقل ریلی، هوایی، دریایی و جادهای و … را به شرکتهای بزرگ صنعتی ارایه میدهد.
از دیگر فعالیتهای این شرکت میتوان به خدمات متنوع فنی و تخصصی نظیر انبارداری و سنکرون، کراس داکینگ (انبار عبوری)، تعمیرات و نگهداری تجهیزات سبک و سنگین لجستیکی، طراحی، ساخت و مدیریت گردش پالت (ظروف حمل) اشاره کرد.
ارسال نظر