| کد مطلب: ۱۱۱۳۴۱۱
لینک کوتاه کپی شد

بازدید جمعی از مدیران پترول از شرکت پتروشیمی ارومیه

علیرضا‌نژاد، قائم مقام مدیرعامل گروه سرمایه‌گذاری و توسعه صنایع تکمیلی پتروشیمی خلیج فارس، قنبریان سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه کسب و کار و جمعی از مدیران پترول با حضور در شرکت پتروشیمی ارومیه از نزدیک در جریان آخرین وضعیت این مجموعه و نیز پیشرفت فیزیکی طرح‌های توسعه شرکت قرار گرفتند.

بازدید جمعی از مدیران پترول از شرکت پتروشیمی ارومیه

آرمان ملی آنلاین - به گزارش روابط عمومی شرکت پتروشیمی ارومیه ، علیرضانژاد در حاشیه این بازدید ضمن قدردانی از مجموعه همکاران پتروشیمی ارومیه؛ روند عملیات اجرایی واحدهای پلی آلومینیوم کلراید(pac) و همچنین واحد تولید کود نیتروژن گوگردی را مثبت ارزیابی کرد و گفت:  بهره‌برداری از این واحدها سبب افزایش چشمگیر تولید و فروش شرکت پتروشیمی ارومیه خواهد شد.

در ادامه این بازدید در جلسه ای که با حضور مدیران پترول و جمعی از روسای واحد شرکت پتروشیمی ارومیه برگزار شد اسمعیلی، مدیرعامل شرکت پتروشیمی ارومیه با اشاره بر رویکرد توسعه‌محور شرکت، خاطرنشان کرد: این مجتمع در سال گذشته رشد مناسبی در شاخص‌های تولید، فروش و درآمد داشت که امیدواریم با بهره‌برداری از دو واحد در دست اجرا، مسیر رشد و پیشرفت شرکت بیش از پیش شتاب گیرد.

وی افزود: براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، واحد نیتروژن گوگردی تا اواخر اردیبهشت ماه و واحد پلی آلومینیوم کلراید(pac) تا اواخر خردادماه آماده بهره‌برداری می‌شود .

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار