بازدید سرزده مدیرعامل بانک صادرات ایران از روند خدمترسانی شعب بانک
مدیرعامل بانک صادرات ایران در بازدیدی سرزده از برخی شعب بانک، روند خدمترسانی به مردم و تحقق اهداف بانک در افزایش سهم از بازار بانک را پیگیری کرد.
آرمان ملی آنلاین - به گزارش روابطعمومی بانک صادرات ایران، محسن سیفی در این بازدیدها که بهمنظور بررسی میدانی از عملکرد شعب بانک در ماه پایانی سال به همراه معاون شعب، معاون طرح و برنامه، بازرس ویژه و مدیر امور حوزه مدیریت و ارتباطات از دو شعبه این بانک انجام شد، از نزدیک در جریان فعالیت و ارائه خدمات بانکی به مشتریان قرار گرفت و دستورات لازم برای استفاده از تمامی ظرفیتهای بانک برای توسعه خدمات و تحقق اهداف بانک را مورد تاکید قرار داد.
سیفی همچنین رعایت نظام آراستگی شعب و تکریم مشتریان، تحقق اهداف شعبه در روزهای پایانی سال، جمعبندی و بهروزرسانی امور پایان سال و همچنین استمرار در بازاریابیهای صورت گرفته و پیگیری آن را مورد توجه قرار داد و از زحمات کارکنان بانک در تسریع و دقت در خدمترسانی به مردم ومشتریان در روزهای پایانی سال قدردانی کرد.
سیدکاظم مرتضوی اسکویی معاون شعب و عبداله رستمی معاون طرح و برنامه بانک نیز در این بازدیدها فروش محصولات نوین بانک، رعایت نسبتها و شاخصهای عملکردی، تکمیل پرتفوی شعب از تعهدات و تسهیلات و لزوم استفاده از ظرفیت سایر محصولات نوین بانک را تشریح کردند.
در این بازدیدها همچنین مهرداد رضائی بازرس ویژه مدیرعامل و هدایت نصرالهی مدیر امور حوزه مدیریت و ارتباطات بانک نیز به بررسی روند فعالیت شعب و موانع موجود پرداختند.
ارسال نظر