| کد مطلب: ۱۰۹۸۹۰۸
لینک کوتاه کپی شد

پالایشگاه آبادان و بانک تجارت تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

شرکت پالایش نفت آبادان و بانک تجارت برای توسعه همکاری‌ها و اعطای تسهیلات مختلف تفاهم‌نامه امضا کردند.

پالایشگاه آبادان و بانک تجارت تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

آرمان ملی آنلاین - به گزارش شرکت پالایش نفت آبادان، این تفاهم‌نامه همکاری با حضور نمایندگان بانک تجارت استان خوزستان در ساختمان مرکزی این شرکت بین حکیم قیم، مدیرعامل پالایشگاه نفت آبادان و غلامرضا پرستش، مدیر بانک تجارت شعبه استان خوزستان به امضا رسید.

مدت اجرای این تفاهم‌نامه یک ساله تعیین شده و با نظر دو طرف قابل تمدید است. بر پایه این تفاهم‌نامه، برای نخستین بار بسته ارزش پیشنهادی حقوق‌بگیران در قالب دو طرح تسهیلاتی «کارنووام» و «تسهیلات تسریعی» به مجموعه شرکت پالایش نفت آبادان ارائه خواهد شد.

مدیرعامل شرکت پالایش نفت آبادان در این نشست به پیشینه همکاری میان این دو بنگاه اقتصادی اشاره کرد و گفت: پالایشگاه آبادان در دو سال اخیر و در دولت سیزدهم تلاش کرده است در تمامی زمینه‌ها به‌ویژه توجه به منابع انسانی سرآمد باشد.

وی افزود: ما تلاش کردیم از ظرفیت بانکی برای تقویت قدرت خرید کارکنان بهره ببریم و به‌دنبال جلب رضایت آنها بوده‌ایم و با وجود پیشنهادهای متنوع از سوی مؤسسه‌های مالی مختلف، درصدد حفظ ارتباط با بانک تجارت هستیم، اما در مقابل از این بانک عامل انتظار داریم پیشنهادها را صادقانه مطرح کند و بر وعده‌های خود پایبند بماند.

مدیر بانک تجارت شعبه استان خوزستان نیز در آیین امضای این تفاهم‌نامه گفت: شرکت پالایش نفت آبادان از مشتریان خوب بانک تجارت است و با تفاهم‌نامه یا بدون آن خود را ملزم به معرفی محصولات جدید بانکی به آنها می‌داند و همواره در جهت جلب رضایت دوسویه کوشیده است.

وی با یادآوری اینکه این تفاهم‌نامه و مفاد درج‌شده در آن قرار است برای نخستین بار در قالب طرح ابداعی این بانک برای تعامل با شرکت‌های تولیدی مطرح شود، افزود: با توجه به اجرای این طرح برای نخستین بار، بدون شک مشکلاتی وجود خواهد داشت که با همکاری دوسویه رفع و طرحی مطالعه‌شده و رضایت‌بخش حاصل می‌شود.

پرستش با بیان اینکه آبادان شهری است که سراسر کشور خود را مدیون آن می‌دانند، ابزار امیدواری کرد این تفاهمنامه در تهران نیز پذیرفته و بستر اجرایی آن فراهم شود.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار