| کد مطلب: ۱۰۸۳۳۴۳
لینک کوتاه کپی شد

رئیس سازمان انرژی اتمی:

جوش لیزری راه حلی نو و فناوری جایگزین برای فولاد مبارکه است

رئیس سازمان انرژی اتمی در آئین رونمایی از پروژه جایگزینی لیزر فیبری بومی سازی شده توسط مرکز علوم و فنون لیزر ایران در شرکت فولادمبارکه گفت: جوش لیزری راه حل نو و فناوری جایگزین برای صنعت فولاد مبارکه و راه حل جامعی است که این شرکت در دستور کار قرار داده است.

جوش لیزری راه حلی نو و فناوری جایگزین برای فولاد مبارکه است

آرمان ملی آنلاین - به گزارش ایراسین، محمد اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی، صبح چهارشنبه در آیین رونمایی از لیزر فیبری بومی‌سازی شده توسط مرکز علوم و فنون لیزر ایران که با لیزر گازی در شرکت فولاد مبارکه نصب شده است، اظهار کرد: امروز در صنعت پر افتخار کشور توفیق داشتیم که ۲ نوع خدمت دانشی را به لحاظ فناوری برای فولاد مبارکه رونمایی کنیم.

وی با بیان اینکه لیزر فیبری بومی سازی شده با خودباوری و خواستن فولاد مبارکه مطرح شده است، تصریح کرد: سازمان انرژی اتمی و هسته‌ای یکی از ظرفیت‌های پیشرفته در حوزه علم و فناوری و راهگشا در همه زمینه‌ها است.

رئیس سازمان انرژی اتمی با بیان اینکه جوش لیزری راه حل نو و فناوری جایگزین برای صنعت فولاد مبارکه است، ادامه داد: لیزر فیبری بومی سازی شده در واقع راه حل جامع است که فولاد مبارکه در دستور کار قرار داده است.

وی ادامه داد: ما امروز نه تنها در فولاد مبارکه بلکه در ۱۵۰ مجتمع بزرگ صنعتی کشور خدمات را به صورت پایدار ایجاد کرده‌ایم.

وی تصریح کرد: شرکت‌های خارجی با توجه به تحریم‌ها نه تجهیز و قطعه‌ای را به ما می‌فروشند و نه دانش و حتی خدمات پس از فروشی به ما ارائه می‌دهند.

اسلامی با بیان اینکه همه اقدامات ما در راستای امیدآفرینی است، افزود: ما اقدامات علمی و فناوری را به رخ جهانیان کشیده‌ایم.

وی در ادامه با بیان اینکه داشتن راه حل جامع برای حل فرایندهای صنعت در دستور کار است، گفت: بر اساس اعلام صنایع تولیدات سازمان انرژی هسته‌ای که روی مرز علم و فناوری حرکت می‌کند قابل قیمت‌گذاری نیست.

رئیس سازمان انرژی اتمی با بیان اینکه انرژی اتمی از فرصت‌های خوب در کشور است، افزود: متاسفانه دشمنان با القایی که در خصوص انرژی هسته‌ای داشتند، گفتند که ایران انرژی هسته‌ای نمی‌خواهد و این در حالی است که امروز نشان دادیم که چه مزایایی در کشور نصیب صنایع شده است.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار