| کد مطلب: ۱۰۷۱۳۲۶
لینک کوتاه کپی شد

در نشست مدیرعامل بیمه کوثر با اصحاب رسانه مطرح شد ؛

درآمد 25000 میلیارد ریالی بیمه کوثر در حوزه سرمایه گذاری

مدیرعامل بیمه کوثر با ارائه گزارشی از عملکرد درخشان شرکت در سال گذشته، گفت : بیمه کوثر در سال 1401 با فروش بالغ بر 80 هزار میلیارد ریالی و درآمد 25000 میلیارد ریالی در حوزه سرمایه گذاری جزء شرکت های برتر صنعت بیمه بوده است.

درآمد 25000 میلیارد ریالی  بیمه کوثر در حوزه سرمایه گذاری

آرمان ملی آنلاین - دکتر آقادادی مدیرعامل بیمه کوثر در نشست خبری خود با اصحاب رسانه که به مناسبت سیزدهمین سالگرد تاسیس این شرکت برگزار شد به  تشریح عملکرد نیمه اول سال جاری پرداخت و  اظهار داشت : بیمه کوثر در سال 1401 با فروش بالغ بر 80 هزار میلیارد ریالی و درآمد 25000 میلیارد ریالی در حوزه سرمایه گذاری جزء شرکت های برتر صنعت بیمه بوده است و به مدد همکاران عزیزمان که برای نیل به اهداف شرکت تلاش‌اند توانستیم در 6 ماهه نخست سال 1402 به سودآوری 9400 میلیارد ریالی دست پیدا کنیم که این موفقیت به‌طور قطع با توجه ویژه به اصل مدیریت ریسک، کار تیمی و تسریع در پرداخت خسارت ها و رضایت‌مندی مشتریان حاصل شده است.

مدیرعامل بیمه کوثر با بیان آن که حجم یا میزان فروش زیاد توسط یک شرکت بیمه‌ای ملاک عملکرد خوب آن شرکت‌ نیست، یادآور شد: آنچه که یک شرکت بیمه‌ای را از سایرین متمایز می‌کند، پرداخت خسارت به موقع و بدون دردسر برای مشتریانش است و به بیان دیگر، یک شرکت خوب بیمه‌ای هنگام پروسه پرداخت خسارت، مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

وی با تاکید بر آن که عمده سود حاصل شده بیمه کوثر، سود عملیاتی بوده است، گفت: بخشی از سود شرکت بیمه کوثر ماحصل خرید و فروش سهام بوده است.

آقادادی به ترکیب پورتفوی شرکت اشاره و تصریح کرد: اصلاح پرتفوی در زمان کوتاه محقق نخواهد شد، ضمن این که در حال حاضر بین ۵۵ تا ۶۰ درصد پورتفوی شرکت را ثالث و درمان تشکیل می‌دهد.

وی در ادامه افزود: بیمه کوثر همواره سعی کرده است با ارتقای زیرساخت‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری در حفظ اطلاعات مشتریان ساعی باشد.

مدیرعامل بیمه کوثر همچنین به وجود ۱۳۰۰ کارمند و ۱۵۰۰ نماینده فعال این شرکت اشاره کرد و گفت: بیمه کوثر برنامه‌های متعددی برای توسعه فعالیت‌هایش در دستور کار دارد.

گفتنی است که در پایان این دیدار نمایندگان رسانه های حاضر در این نشست خبری ضمن بازدید از بخش هایی از ساختمان جدید مرکزی کوثر، با مدیرعامل و معاونین این شرکت عکس دسته جمعی گرفتند.

 

 

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار